سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

USD/JPY با سوگیری مثبت خفیف بالای محدوده ۱۴۹٫۰۰ معامله می‌شود

USD/JPY در محدوده 149.50 در حال نوسان می باشد

جفت ارز USD/JPY در اولین روز هفته جدید خریدهای نزولی را به خود جلب کرد و در حال حاضر، به نظر می رسد کاهش اصلاحی سه روزه از منطقه ۱۵۱٫۷۰  که سه شنبه گذشته لمس شد را متوقف کرده است. قیمت‌های نقطه‌ای در حال حاضر درست بالاتر از محدوده ۱۴۹٫۰۰ معامله می‌شوند، تقریباً ۰٫۱۵ درصد در روز افزایش یافته‌اند، و از افزایش متوسط شاخص دلار آمریکا (USD) حمایت می‌کنند، اگرچه باور صعودی ندارند.

افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به شاخص USD (DXY) کمک می کند، که دلار را در برابر سبدی از ارزها ردیابی می کند تا بخشی از ریزش داده های شغلی پس از آمریکا در روز جمعه را به کف شش هفته گذشته بازگرداند. جدای از این، موضع غیرقانونی بانک مرکزی ژاپن، همراه با محیط پرریسک رایج، ین ژاپن (JPY) را تضعیف می کند و به عنوان یک بادگیر برای جفت USD/JPY عمل می کند.

در واقع، تغییر جزئی BoJ در سیاست کنترل منحنی بازده (YCC) به حرکت آهسته به سمت خروج از تنظیمات سیاست پولی تطبیقی ده ساله اشاره کرد. کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، امروز دوشنبه خاطرنشان کرد که عدم اطمینان در مورد اینکه آیا ژاپن شاهد چرخه مثبت دستمزد و تورم خواهد بود یا خیر وجود داردو پیش‌بینی کرده‌ایم و تکرار کردیم که با صبر و حوصله سیاست‌های تسهیل را برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی حفظ کنیم.ر Forex Factory میزان اهمیت این داده های اقتصادی مشخص شده است.

این نشان دهنده یک واگرایی بزرگ در مقایسه با سیاست انقباضی فدرال رزرو  است که در را برای افزایش بیشتر نرخ بهره در پی انعطاف پذیری اقتصادی آمریکا باز می گذارد. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران متقاعد شده‌اند که بانک مرکزی آمریکا وضعیت موجود را در ماه دسامبر حفظ خواهد کرد و این شرط‌بندی‌ها با جزئیات نرم‌تر از حد انتظار اشتغال ماهانه آمریکا که روز جمعه منتشر شد، مجدداً تأیید شد.

جدای از این، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه مقامات ژاپنی در بازار FX مداخله خواهند کرد، برای مبارزه با کاهش مداوم ارزش پول داخلی، بیشتر به محدود کردن روند صعودی جفت USD/JPY کمک می کند. این، به نوبه خود، احتیاط را برای معامله گران صعودی و قبل از موقعیت یابی برای هر حرکت افزایشی بیشتر در روز در غیاب هر گونه نشانه گذاری مرتبط با انتشارات اقتصادی از آمریکا تضمین می کند.برای پیاده سازی درست تحلیل تکنیکال حتما باید بروکر خوبی را انتخاب کنید. اگر از بروکر خود مطمئن نیستید و می خواهید بروکرهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید به صفحه انتخاب بروکر سر بزنید.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × یک =

طراحی ربات سفارشی