سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

USD/CAD با افزایش قیمت نفت خام کاهش یافت و تا نزدیکی ۱٫۳۴۷۰ رسید

USD/CAD با افزایش قیمت نفت خام کاهش یافت و تا نزدیکی 1.3470 رسید

جفت ارز USD/CAD در بازه معاملاتی توکیو روز پنجشنبه در روند نزولی تا نزدیکی سطح ۱٫۳۴۷۰ حرکت کرد و ضررهای خود را برای دومین روز متوالی افزایش داد. دلار کانادا (CAD) احتمالاً از افزایش قیمت نفت خام حمایت می کند.

قیمت نفت خام وست تگزاس  (WTI) افزایش یافت و در نزدیکی ۸۱٫۷۰ دلار رسید. این افزایش ممکن است CAD را تقویت کرده باشد، و اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) دومین هفته متوالی کاهش ذخایر نفت خام را اعلام کرد که نشان دهنده تقاضای قوی در بزرگترین مصرف کننده نفت جهان است.

در همین حال، شورای حاکم بانک مرکزی کانادا (BoC) در صورتی که شرایط اقتصادی با پیش‌بینی‌ها مطابقت داشته باشد، کاهش بالقوه نرخ بهره را در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته است. با این حال، اختلافات داخلی در مورد زمان چنین کاهش ها و خطرات مرتبط با تورم همچنان وجود دارد. فرماندار تیف ماکلم با اشاره به نگرانی‌ها در مورد فشارهای تورمی اساسی، در مورد تعدیل‌های فوری نرخ‌ها محتاط است.

در حال حاضر، شاخص دلار آمریکا (DXY) تا محدوده ۱۰۳٫۲۰ کاهش یافته است که عمدتاً ناشی از بازده ضعیف تر خزانه داری آمریکا است. بازدهی کوپن اوراق دو ساله و ۱۰ ساله به ترتیب به ۴٫۵۸ درصد و ۴٫۲۵ درصد کاهش یافته است. این کاهش را می توان به تایید مجدد انتظارات فدرال رزرو آمریکا  برای کاهش سه نرخ بهره در سال جاری نسبت داد.

فدرال رزرو در جلسه سیاست روز چهارشنبه نرخ بهره خود را در ۵٫۵ درصد حفظ کرد. با وجود پیش‌بینی رشد قوی‌تر از پیش‌بینی اولیه توسط کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، احساسات سرمایه‌گذاران همچنان نشان‌دهنده انتظارات از اقدامات تسهیل‌کننده اضافی در سال ۲۰۲۴ است.

نکته قابل توجه، نمودار نقطه‌ای FOMC در مورد انتظارات نرخ بهره افزایش در انتهای بلند منحنی را نشان داده است. اکنون پیش‌بینی می‌شود که نرخ‌ها تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۳٫۱ درصد برسد، در حالی که پیش‌بینی قبلی ۲٫۹ درصد بود.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو + پانزده =

طراحی ربات سفارشی