سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

SEC در حال بررسی طبقه بندی اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار است

SEC در حال بررسی طبقه بندی اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار است

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در حال بررسی طبقه‌بندی اتریوم به‌عنوان یک اوراق بهادار است که می‌تواند منجر به محدودیت‌های تجاری و مقرراتی بیشتر برای سرمایه‌گذاران شود. این موضوع مشابه تلاش‌های قبلی SEC علیه ریپل است. طبقه‌بندی به عنوان اوراق بهادار می‌تواند باعث نگرانی‌هایی در بازار و افت قیمت شود. با این‌حال، ماهیت غیرمتمرکز اتریوم، اجرای این مقررات را دشوار می‌کند.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

شش − 6 =

طراحی ربات سفارشی