سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

NZD/USD ضررهای خود را افزایش داد و در نزدیکی سطح۰٫۶۱۲۰ قرار دارد

NZD/USD ضررهای خود را افزایش داد و در نزدیکی سطح0.6120 قرار دارد

 جفت ارز NZD/USD برای دومین روز متوالی به روند نزولی خود ادامه داد و در بازه معاملاتی توکیو روز دوشنبه در محدود ه۰٫۶۱۲۰قرار دارد. داده های قوی اشتغال باعث حرکت صعودی در بازده اوراق قرضه آمریکا شده است که به تقویت دلار آمریکا (USD) و در نتیجه اعمال فشار بر جفت کیوی کمک کرده است.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا در ماه نوامبر افزایش قابل توجهی را نشان داد و به ۱۹۹,۰۰۰ در مقایسه با افزایش ۱۵۰,۰۰۰ در اکتبر رسید که از انتظار بازار ۱۸۰,۰۰۰ فراتر رفت. میانگین درآمد ساعتی آمریکا  در ۴٫۰٪ ثابت ماند که با پیش بینی های بازار برای ماه نوامبر مطابقت دارد. علاوه بر این، نرخ بیکاری به ۳٫۷ درصد کاهش یافت که نسبت به ۳٫۹ درصد قبلی کاهش یافت. علاوه بر این، شاخص اولیه تمایل مصرف کننده میشیگان برای ماه دسامبر به ۶۹٫۴ افزایش یافت که نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به خوانش قبلی ۶۱٫۳ بود.در Forex Factory میزان اهمیت این داده های اقتصادی مشخص شده است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) تلاش می کند تا برای یک جلسه دیگر جایگاه خود را به دست آورد و  بالای سطح ۱۰۴٫۰۰ معامله می شود. بازدهی کوپن اوراق قرضه ۲ ساله و ۱۰ ساله آمریکا به ترتیب ۴٫۲۴ درصد و ۴٫۷۳ درصد است.

فعالان بازار در مورد مسیر آینده سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا  و مدت زمانی که بانک مرکزی قصد دارد نرخ ها را در سطوح محدودکننده حفظ کند، حدس و گمان می زند. با این حال، انتظار اجماع این است که فدرال رزرو در جلسه سیاست پولی آتی در روز چهارشنبه، نرخ بهره را در ۵٫۵ درصد حفظ کند.

سرمایه گذاران از نزدیک داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آمریکا را در روز سه شنبه برای اطلاعات بیشتر و تأثیر بالقوه آن بر بازار مشاهده خواهند کرد. با توجه به دستور کار اقتصادی نیوزلند، داده های تولید ناخالص داخلی (GDP) برای سه ماهه سوم قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود. پیش بینی ها حاکی از رشد ۰٫۲ درصدی است که نسبت به رشد ۰٫۹ درصدی سه ماهه قبل کاهش یافته است.برای پیاده سازی درست تحلیل تکنیکال حتما باید بروکر خوبی را انتخاب کنید. اگر از بروکر خود مطمئن نیستید و می خواهید بروکرهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید به صفحه انتخاب بروکر سر بزنید.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یک × 4 =

طراحی ربات سفارشی