سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

EUR/USD: قبل از تصمیم فدرال رزرو بالاتر از سطح کلیدی ۱٫۰۵۵۰ قرار دارد

فدرال رزرو در آبان یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش می‌دهد؟

جفت ارز EUR/USD قبل از تصمیم سیاست کمیته بازار باز فدرال با انتظار حفظ نرخ بهره فعلی در ۵٫۵% در جلسه نوامبر، ادغام می شود. این جفت ارز در بازه معاملاتی توکیو روز چهار شنبه در نزدیکی محدوده ۱٫۰۵۷۰ معامله شد.

در گزارشی که روز سه‌شنبه منتشر شد، شاخص هماهنگ قیمت‌های مصرف‌کننده منطقه یورو (HICP) کاهش قابل‌توجهی را نشان داد و از سرعت سالانه ۴٫۳%ی به ۲٫۹% در اکتبر کاهش یافت. این کاهش قابل توجه در قیمت های مصرف کننده با انتظارات بازار مطابقت دارد که بانک مرکزی اروپا (ECB) بعید است که افزایش بیشتر نرخ بهره را دنبال کند. علاوه بر این، خطرات احتمالی رکود ممکن است در تضعیف جفت یورو/دلار ادامه داشته باشد.در Forex Factory میزان اهمیت این داده های اقتصادی مشخص شده است.

جفت ارز EUR/USD می تواند در اطراف سطح روانشناختی ۱٫۰۵۵۰ حمایت پیدا کند و پس از آن کف هفته قبل در ۱٫۰۵۲۱ قرار دارد. اگر این جفت به طور قانع کننده ای از سطح دومی عبور کند، می تواند راه را برای حرکت نزولی بیشتر به سمت سطح بحرانی در اطراف ۱٫۰۵۰۰ هموار کند.

خط واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) در زیر خط مرکزی اما بالای خط سیگنال قرار می گیرد که حاکی از یک تغییر بالقوه در حرکت است. این احساسات متفاوت بازار ترکیبی از عوامل را نشان می دهد که نشان دهنده تغییر بالقوه در روند غالب است.

سرمایه گذاران ارتباطات پس از جلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را برای سنجش مسیر بالقوه نرخ بهره از نزدیک تماشا خواهند کرد. هر گونه اظهارنظر ناخواسته می تواند جفت را به سمت سد کلیدی در اطراف سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳٫۶% درمحدوده ۱٫۰۶۴۸ به سمت بالا سوق دهد. سطح مقاومت بعدی توسط میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) در ۱٫۰۶۵۰ ارائه شده است.

شکست موفقیت‌آمیز بالاتر از سطوح مقاومت ذکر شده به طور بالقوه می‌تواند جفت ارز EUR/USD را برای رسیدن به قله  اکتبر در سطح ۱٫۰۶۹۴ تقویت کند.

با این حال، به نظر می‌رسد جفت یورو/دلار با حرکت محدودی مواجه است و اندیکاتور ۱۴ روزه (RSI) زیر سطح ۵۰ قرار دارد، که نشان‌دهنده حرکت نزولی و منعکس‌کننده سوگیری نسبت به احساسات ضعیف‌تر در بازار است.برای پیاده سازی درست تحلیل تکنیکال حتما باید بروکر خوبی را انتخاب کنید. اگر از بروکر خود مطمئن نیستید و می خواهید بروکرهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید به صفحه انتخاب بروکر سر بزنید.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 − 3 =

طراحی ربات سفارشی