سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

EUR/USD زیر سطح ۱٫۰۷۹۰ معامله می شود

EUR/USD خود را بالای سطح 1.1000 تثبیت می کند

ورو/دلار آمریکا پیش از تصمیمات سیاست پولی آمریکا و منطقه یورو به ترتیب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، برای ادامه روند دو روزه برد خود متوقف می شود. جفت یورو/دلار آمریکا در روز چهارشنبه در بازه معاملاتی توکیو تا محدوده ۱٫۰۷۹۰ریزش یافت.

سیگنال های تکنیکال برای جفت ارز EUR/USD به روند نزولی ادامه میدهد. با باقی ماندن اندیکاتور ۱۴ روزه (RSI) در زیر ۵۰، یک سنتیمنت نزولی وجود دارد که حاکی از بازگشت احتمالی به حمایت اصلی در سطح ۱٫۰۷۵۰ قبل از کف هفتگی در ۱٫۰۷۴۱ است.

اگر این جفت موفق به شکستن به زیر سطح دوم شود، می‌تواند بر جفت ارز یورو/دلار آمریکا فشار بیاورد تا به کف حد چهار هفته‌ای در سطح ۱٫۰۷۲۳ و سپس منطقه حمایت روانی در اطراف سطح ۱٫۰۷۰۰ حرکت کند.

علاوه بر این، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان دهنده تضعیف تکانه مثبت کلی است زیرا خط MACD در بالای خط مرکزی قرار دارد اما واگرایی در زیر خط سیگنال نشان می دهد. این یک تغییر بالقوه در جهت روند را نشان می دهد.

در روند صعودی، جفت EUR/USD می تواند مقاومتی کلیدی در اطراف منطقه روانی در سطح ۱٫۰۸۰۰ پیدا کند. پیشرفت در بالای سد می تواند قدرت جفت EUR/USD را برای کاوش در محدوده میانگین متحرک نمایی ۱۴ روزه (EMA) در ۱٫۰۸۱۶ و پس از آن ۳۸٫۲%  سطوح اصلاح فیبوناچی در ۱٫۰۸۳۳ تقویت کند. اگر جفت EUR/USD از این سطوح فراتر رود، سطح اصلی ۱٫۰۸۵۰ می تواند به عنوان یک مانع دیگر مورد آزمایش قرار گیرد.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یازده − پنج =

طراحی ربات سفارشی