سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

EUR/USD درنزدیکی سطح ۱٫۰۷۶۰ بهبود می یابد

EUR/USD درنزدیکی سطح 1.0760 بهبود می یابد

جفت ارز EUR/USD ازکف سه هفته ای خود در محدوده ۱٫۰۷۲۳ که در روز جمعه ثبت شده بود، بازگشت. جفت ارز EUR/USD در بازه معاملاتی توکیو روز دوشنبه در محدوده ۱٫۰۷۶۰ معامله می شود. با این حال، دلار آمریکا (USD) پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی‌تر از آمریکا سیگتال صعودی دریافت کرد.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا در ماه نوامبر با افزایش قابل توجهی به ۱۹۹۰۰۰، فراتر از انتظارات بود، در حالی که نرخ بیکاری آمریکا از ۳٫۹%  به ۳٫۷% کاهش یافت. در همین حال، شاخص هماهنگ قیمت‌های مصرف‌کننده آلمان (سالانه) مطابق با انتظارات در ماه نوامبر در سطح ۲٫۳ درصد ثابت ماند و ارقام ماهانه نشان دهنده کاهش ۰٫۷ درصدی مشابه اکتبر است.در Forex Factory میزان اهمیت این داده های اقتصادی مشخص شده است.

پیش بینی بازار حاکی از آن است که بانک مرکزی اروپا (ECB) در بیانیه سیاست پولی آتی خود در روز پنج شنبه، نرخ عملیات اصلی تامین مالی مجدد را در ۴٫۵ درصد حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، انتظارات به آغاز کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا در مارس ۲۰۲۴ اشاره دارد.

از سوی دیگر، گمانه‌زنی‌ها مسیر آینده نرخ‌های بهره فدرال رزرو آمریکا  و مدت زمانی را که نرخ‌های سیاست محدودکننده باقی می‌مانند، احاطه کرده است. با این حال، انتظار اجماع این است که فدرال رزرو در جلسه سیاست پولی آتی در روز چهارشنبه، نرخ بهره را در ۵٫۵ درصد نگه دارد.

شاخص دلار آمریکا (DXY) بالای سطح ۱۰۴٫۰۰ قوی باقی می ماند که با بازدهی مثبت خزانه داری آمریکا حمایت می شود. در حال حاضر بازدهی کوپن اوراق قرضه ۲ ساله و ۱۰ ساله آمریکا به ترتیب ۴٫۲۴ درصد و ۴٫۷۳ درصد است.

انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران از نزدیک بر داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا در روز سه‌شنبه برای تأثیر بالقوه بازار نظارت کنند. علاوه بر این، نظرسنجی ZEW – احساسات اقتصادی برای ماه دسامبر توسط آلمان منتشر خواهد شد و بر تمرکز بازار خواهد افزود.برای پیاده سازی درست تحلیل تکنیکال حتما باید بروکر خوبی را انتخاب کنید. اگر از بروکر خود مطمئن نیستید و می خواهید بروکرهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید به صفحه انتخاب بروکر سر بزنید.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

14 + 9 =

طراحی ربات سفارشی