سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

EUR/USD خود را بالای سطح ۱٫۱۰۰۰ تثبیت می کند

EUR/USD خود را بالای سطح 1.1000 تثبیت می کند

 جفت ارز EUR/USD برای پنجمین جلسه متوالی روند صعودی خود را ادامه داد و در بازه معاملاتی توکیو روز چهارشنبه در محدوده ۱٫۱۰۰۰ معامله شد. جفت ارز EUR/USD از دلار آمریکا (USD) کمتر سود می برد که تحت تأثیر موضع کمتر جنگ طلبانه فدرال رزرو آمریکا قرار دارد.

فعالان بازار احتمالاً اطلاعات اقتصادی مربوط به بانک مرکزی اروپا (ECB) را در روز چهارشنبه زیر نظر دارند. انتظار می رود اسپانیا و آلمان داده های اولیه شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه نوامبر منتشر کنند. پیش بینی می شود که هر دو کشور کاهش نرخ تورم سالانه را گزارش کنند. علاوه بر این، کمیسیون اروپا قرار است شاخص احساسات اقتصادی خود را منتشر کند که روند کلی اقتصاد کلی منطقه یورو را اندازه گیری می کند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان به افت در نزدیکی ۱۰۲٫۶۰ ادامه می دهد، به ویژه با توجه به داده های اقتصادی بهتر از حد انتظار از آمریکا  شاخص قیمت مسکن آمریکا (MoM) برای ماه سپتامبر با حفظ ثبات در ۰٫۶ درصد، بیش از رقم مورد انتظار ۰٫۴ درصد، حاکی از یک روند ثابت و مثبت در قیمت مسکن است که منعکس کننده انعطاف پذیری و رشد در بازار مسکن است. شاخص اعتماد مصرف کننده CB آمریکا در نوامبر افزایشی را تجربه کرد و نسبت به قرائت قبلی ۹۹٫۱ (بازبینی شده از ۱۰۲٫۶) به ۱۰۲٫۰ رسید.

علاوه بر این، کاهش بازدهی خزانه داری آمریکا به عنوان یک عامل منفی اضافی در تضعیف گرینبک ذکر شده است. علاوه بر این، اظهارات انطباق‌آمیز کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، ممکن است بر گرین‌بک تأثیر بگذارد. او پیشنهاد کرد که در صورت کاهش مداوم تورم، فدرال رزرو ممکن است بر حفظ نرخ های بهره بالا اصرار نکند.

سرمایه گذاران تغییر خود را بر روی تولید ناخالص داخلی اولیه سالانه برای سه ماهه سوم در آمریکا متمرکز خواهند کرد. بعداً در روز، فدرال رزرو کتاب بژ را منتشر خواهد کرد که تصویری از رشد اقتصادی کلی آمریکا ارائه می دهد.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه + 15 =

طراحی ربات سفارشی