سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

۶ عادت ناشناخته معامله گران موفق بازارهای مالی

این یک واقعیت است که معامله گران موفق فکر و عمل بسیار متفاوتی از معامله گران ناموفق دارند. در درس امروز در مورد عادت های ناشناخته و به ندرت بحث شده تجاری معامله گران موفق صحبت می کنیم، در حقیقت می خواهیم برخی از مهم ترین تفاوت های بین معامله گران برنده و معامله گران بازنده را شرح دهیم. ما خواهیم دید که چگونه فکر می کنند، چگونه معامله انجام می دهند و به صورت روزمره چه کارهایی انجام می دهند. هدف این درس این است که هر دو معامله گر مبتدی و معامله گر پیشرفته را با برخی از ذهنیت ها و فعالیت های یک معامله گر حرفه ای آشنا کند، که به شما این امکان را می دهد که با تقلید این عادت ها معامله گری خود را بهبود بخشید و در نهایت نتایج بهتری کسب کنید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


مطمئنم که قبلا این مورد را بارها شنیده اید اما باز هم آن را تکرار می کنم زیرا حقیقت دارد: اگر به تکرار کارهای گذشته خود ادامه دهید، باز هم همان نتیجه های گذشته را خواهید گرفت. پس این سوال پیش می آید که الان در شغل معامله گری در چه شرایطی قرار دارید؟ آیا موفق هستید یا خیر؟ اگر شما از نتایج معامله گری خود ناراضی هستید، وقت آن رسیده که تغییر ایجاد کنید و یک کار متفاوتی انجام دهید. امیدواریم که عادت های ناشناخته معامله گران حرفه ای که در زیر به آن ها خواهیم پرداخت، بتواند به شما در ایجاد این تغییر کمک کند و نهایتا نتایج معامله گری شما را تحت تاثیر قرار دهد.

معامله گران موفق همانند صندوق های سرمایه گذاری فکر می کنند، فارغ از اندازه حسابشان

اندازه حساب اصلا و ابدا هیچ اهمیتی ندارد، به همین ترتیب حجم معامله نیز بی اهمیت می باشد. شما نباید تفاوتی بین ۱۰۰۰ دلار و ۱ میلیون دلار قائل باشید و همواره طوری معامله کنید که انگار یک صندوق سرمایه گذاری را تحت مدیریت سرمایه گذاری خود دارید.

معامله گران موفق همواره مثل مدیران صندوق های سرمایه گذاری بزرگ فکر می کنند (با آنکه اصلا سرمایه شان در آن حد و اندازه نمی باشد.). اما همین مورد باعث می شود احساسی ترید نکنند و کاملا منطقی بازار را زیر نظر بگیرند و فقط در مواقعی که دلایل کافی و شرایط مناسب برای ورود به بازار وجود دارد، معامله می کنند.

معامله گران موفق، رفتار گله ای را نفی می کنند

رفتار گله ای عبارت بسیار پرکاربردی در بازارهای مالی است. رفتار گله ای به معامله گرانی اتلاق می شود که صرفا بر اساس احساسات و هیجانات بازار به معامله گری می پردازند و همواره در حال از دست دادن سرمایه های خود هستند. به طور کل اگر نمی خواهید سرمایه خود را به راحتی از دست دهید، سعی کنید از رفتار گله ای بازار پیروی نکنید، زیرا هر گله ای هرچقدر هم که بزرگ باشد نهایتا با یک دسته گرگ از بین خواهند رفت! البته منظور از گرگ در بازارهای مالی، بازیگران بزرگ بازار هستند که در این طور مواقع به راحتی یک گله را فدای سود خود خواهند کرد.

بنابر همین منطق معامله گران موفق:

  1. از خریدن در سقف های جدید و فروختن در کف های جدید هراسی ندارند.
  2. از معامله برخلاف روندی که براساس رفتار گله ایجاد شده، هراسی ندارند.

معامله گران موفق اسکالپ نمی کنند

تقریبا نمی توان هیچ معامله گر بزرگ و موفقی را یافت که اسکالپر باشد. دلایل بسیار زیادی وجود دارد اما مهم ترین دلیل این است که نمی توان با اسکالپ به صورت مداوم سود مستمر از بازار کسب کرد.

اغلب معامله گران موفق سویینگ تریدر هستند به این معنی که با انواع و اقسام روش های تحلیلی، سعی می کنند در روندهای بزرگ بازار سوار شوند یا حداکثر در اصلاح های منطقی. با این روش ریسک سرمایه گذاری را برای خود به طرز زیادی کاهش می دهند. برخلاف اسکالپرها که با ورود و خروج سریع و اغلب بی منطق به بازار، نهایتا در یک حرکت بزرگ، کال مارجین می شوند!

معامله گران بزرگ نهایتا در چارت های ۴ ساعته ورود و خروج می گیرند و اغلب در تایم فریم های روزانه و هفتگی به تحلیل می پردازند. اگر به دنبال موفقیت در شفل معامله گری هستید توصیه می کنیم تعداد معاملات خود را با تحلیل در تایم فریم های بالاتر، پایین آورید. این کار آرامش شما را نیز افزایش می دهد و برای سلامتی قلب و عروق و روان شما نیز مفیدتر است.

معامله گران موفق خیلی دیر به دیر دست به معامله می زنند!

 

معامله گران موفق خیلی دیر به دیر معامله می کنند و از دید ناظر بیرونی ممکن است یک شغل بسیار کلافه کننده و حوصله سر بر داشته باشند، درست برخلاف چیزی که در فیلم های سینمایی نشان داده می شود. اگر می خواهید در معامله گری موفق باشید می بایست همانند یک تک تیر انداز عمل کنید. با یک تیر صحیح، یک شکار بسیار خوب شکار کنید و تیر خود را حرام طعمه های کوچک نکنید.

وقتی یک تریدر برای بار اول پشت چارت می نشیند، حرص بسیار زیادی می زند و تمایل دارد در تمامی کف ها وارد شود و در تمامی سقف ها خارج شود، اما نهایتا برعکس این اتفاق رخ می دهد. تریدرهای تازه کار مسلسل وار هر تحلیل معتبر و نامعتبری را که پیدا می کنند قبول می کنند و به هر طعمه کوچک و بزرگی شلیک می کنند، معمولا هم با یک شلیک به خود (!) شغل معامله گری را به پایان می برند. سعی کنید طوری ترید کنید که شبیه عکس بالا نشوید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی