سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

🔸بانک مرکزی انگلیس در نبرد با تورم تسلیم نخواهد شد

🔸بانک مرکزی انگلیس در نبرد با تورم تسلیم نخواهد شد

پیل، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس، اعلام کرد: با وجود نشانه‌هایی مبنی بر تضعیف اقتصاد، بانک مرکزی انگلیس در مبارزه با تورم انگلیس تسلیم نخواهد شد.

⭕️ پیل گفت که فشارهای تورمی داخلی مانند رشد دستمزد و تورم خدمات “در سطوح بسیار بالا” باقی مانده است. وی افزود، هرگونه نشانه‌ای مبنی بر کندی فعالیت اقتصادی نیز ناشی از کمبود عرضه بود تا تقاضا، به این معنی که “با کاهش فشارهای تورمی مرتبط نبود.”

⭕️ این اظهارات در مصاحبه با فایننشال تایمز تنها چند هفته پس از آن بیان شد که به نظر می‌رسید، پیل عقیده دارد که انتظارات بازار برای کاهش نرخ بهره در اوایل تابستان آینده معقول بوده است.

⭕️ انتظارات کاهش نرخ بهره در ماه اوت این هفته پس از آن که جرمی هانت، صدراعظم، در بیانیه پاییز خود بزرگترین بسته کاهشی مالیات از دهه ۱۹۸۰ را اعلام کرد و یک نظرسنجی کلیدی نشان داد که بخش خصوصی به طور غیرمنتظره‌ای در نوامبر با وجود افزایش فشار قیمت‌ها به رشد بازگشته است، افت کردند. معامله گران اکنون انتظار دارند بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را تا سپتامبر بدون تغییر نگه دارد.

⭕️ پیل گفت: این چیزی است که بازار را می‌سازد. افرادی با دیدگاه‌های متفاوت در دو طرف وجود دارند. وی از اظهار نظر در مورد اینکه آیا انتظارات اجماع اکنون در یک محیطی کاملاً معقول قرار دارد یا خیر، خودداری کرد.

⭕️ وی افزود: چالش پیش روی سیاستگذار پولی این است که اطمینان حاصل کند که در سیاست پولی محدود کننده پافشاری کافی برای کاهش آن مولفه‌های (داخلی) تورم وجود داشته باشد. این ممکن است مستلزم ادامه سیاست‌های پولی محدودکننده باشد «در زمانی که فشار زیادی در مواجهه با رشد ضعیف‌تر اشتغال و فعالیت و کاهش تورم اصلی وجود خواهد داشت».

⭕️ محیطی با نرخ بهره بالاتر برای مدت طولانی‌تر نشان می‌دهد که نخست‌وزیر ریشی سوناک، که احتمالاً با انتخابات عمومی احتمالی سال آینده روبرو خواهد شد، در حالی که حزب محافظه‌کارش در نظرسنجی‌ها از اپوزیسیون حزب کارگر عقب است، کار سختی دارد. خانوار انگلیسی هم به دلیل افزایش قیمت‌ها و هم افزایش نرخ‌های بهره فشار را احساس می‌کنند. با وجود کاهش مالیات‌های اعلام شده در این هفته، انتظار می‌رود استانداردهای زندگی در بریتانیا همچنان کاهش یابد.

⭕️ برخی از قانونگذاران به امید کاهش فشار بر مصرف کنندگان بریتانیایی شروع به اقدام برای کاهش نرخ بهره کرده‌اند. اما پیل گفت که هنوز برای فکر کردن به چنین اقدامی زود است. به گفته وی برخی از اقتصاددانان تصور می‌کنند که “ما در امتداد منحنی فیلیپس حرکت می‌کنیم” – که رابطه معکوس بین تورم و بیکاری را مشخص می‌کند – “و بنابراین این مسئله پیامدهایی برای سیاست پولی دارد.” با این حال، من فکر می‌کنم که این یک تفسیر احتمالی بسیار ناقص از جایی است که ما در آن هستیم – به ویژه در بریتانیا.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.⭕️ تورم قیمت مصرف کننده بریتانیا از ۶٫۷ درصد به ۴٫۶ درصد در ماه اکتبر کاهش یافت و به سوناک اجازه داد تا در هدف خود یعنی کاهش تورم به نصف در طول سال ۲۰۲۳ برسد. اما پیل اعلام کرد که بیشتر کاهش تاکنون ناشی از عوامل خارجی بوده است، مانند کاهش قیمت انرژی و مواد غذایی.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

12 − 7 =

طراحی ربات سفارشی