سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

۵ داستان الهام‌بخش درباره پول

چگونه پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

مقدمه

در آموزش فارکس همواره داستان موفقیت معامله گران بزرگ انگیزه بخش بوده است.معامله‌گران خودساخته‌ای که چارچوب‌ها را شکستند و به سطوح عالی رسیدند.

سال جدید فرصت بسیار خوبی برای تعیین اهداف آینده، طرح نقشه و تقویت روحیه است. و چه چیزی بیشتر از داستان موفقیت دیگران می‌تواند الهام‌بخش باشد؟ بازار فارکس جایی است که در آن هر چیزی ممکن است. در این مقاله ۵ داستان از معامله‌گران مشهوری آورده شده است که هر یک پیش‌زمینه کاملا متفاوتی با دیگری دارد، اما همگی در یک مورد اشتراک دارند: موفقیت.


تماس و واتس آپ: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و ربات آربیتراژ گودا و ربات آربیتراژ قودا و ربات آربیتراژ ghooda , ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


ادوارد آرتور سیکوتا: پدر سیستم‌های معاملاتی

این شخص اولین معامله خود را در سن ۵ سالگی انجام داد! کودکی از یک خانواده مهاجر که هلند را به مقصد امریکا ترک کرده بودند، یک مدال طلایی رنگ را در ازای پنج ذره‌بین با همسایه خود معامله کرد.

سیکوتا به عنوان پدر سیستم‌های معاملاتی شناخته می‌شود. در دهه ۱۹۷۰ میلادی که فعالیت معامله‌گری خود را آغاز کرد، مجذوب ایده وجود یک ماشین چاپ پول مکانیکی  خودکار و تحلیل تکنیکال شده بود.

او یک الگوریتم مکانیکی برای سیستم‌های معاملاتی طراحی و از کدنویسی کامپیوتری برای معاملات خود استفاده کرد. سودی که در حساب یکی از مشتریان خود بدست آورد همچنان رکورد بزرگی محسوب می‌شود. این مقدار سودی که او با استفاده از یک ربات معامله‌گری در فاصله سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۸ ثبت کرد به بیش از ۲۵۰۰۰۰ درصد رسید. یعنی مشتری سیکوتا از ۵۰۰۰ دلار سرمایه، ۱۵ میلیون دلار بدست آورده بود. این نتیجه نمی‌تواند تصادفی و از روی شانس باشد، بلکه حاصل یک الگوریتم حساب شده بود.

قوانینی که من در انجام معاملات رعایت می‌کنم عبارتند از: ۱- کاهش ضرر ۲- حداکثر استفاده از معاملات موفق ۳ – پایین نگه داشتن حجم معاملات ۴ – پیروی از قوانین، بدون چون و چرا ۵ – اطلاع از زمانی که باید از قوانین سرپیچی کرد.

اِد سیکوتا

درباره اِد سیکوتا بیشتر بخوانید

اینگِبورگا موتز: مادربزرگ میلیون دلاری

اگر اِد سیکوتا در سن ۵ سالگی معامله‌گری را شروع کرده، موتز نماینده طیف سنی دیگری در بازار فارکس است. بعضی مادربزرگ‌ها مشغول کیک‌پزی هستند و بعضی دیگر به قصد میلیونر شدن معامله می‌کنند.

اینگبورگا موتز یک میلیونر مسن ۹۶ ساله است که حداقل ۱۵ سال پیش تنها یک بیوه عادی آلمانی بود. اما امروز یکی از شخصیت‌های شناخته شده آلمان محسوب می‌شود.

او در یک خانواده فقیر متولد شد و به قصد فرار از فقر و فلاکت، خیلی زود در سن ۱۷ سالگی ازدواج کرد، اما برخلاف تصور چندان از بند تنگدستی رها نشد. تا سن ۷۵ سالگی مجبور بود برای دریافت هر مارک آلمان به همسرش التماس کند. هرگاه قصد داشت به کاری مشغول شود، شوهرش مانع می‌شد و او را زنیکه پیر احمقی خطاب می‌کرد که عرضه پول درآوردن ندارد. اما یک روز که به شدت عصبانی شد گفت: “اگر فکر می‌کنی از عهده هیچ کاری برنمی‌آیم، می‌روم و در بازار معامله می‌کنم”. و این یک دروغ نبود.

پس از درگذشت همسرش، ۱۰۰۰ سهم از شرکتی را پیدا کرد که او تمام این مدت در آن کار می‌کرده. تصمیم گرفت جسارت به خرج دهد و ریسک کند و برای همیشه به فقر و بدبختی خود خاتمه دهد. تصمیم کاملا درستی گرفته بود. این خانم مسن و پرانرژی در طول ۸ سال ابتدایی معامله‌گری بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ یورو بدست آورد.

شیوه معامله‌گری او ستودنی است. او از هیچ یک از ابزار و سیگنال‌های معاملاتی و اینترنت استفاده نمی‌کند. هر آن چیزی که باید بداند را از روزنامه‌ها می‌خواند. اگر کنجکاو و علاقمند هستید که بدانید چطور این روش معاملاتی برای این خانم مسن میلیون‌ها یورو عایدی داشته، کتاب او تحت عنوان “کارآگاه بازار سهام” را جستجو کنید

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دوازده − 8 =

طراحی ربات سفارشی