سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

۴ پیش‌بینی برای قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴؛ سقوط به زیر ۲۰ هزار دلار یا ۶ رقمی شدن قیمت؟

۴ پیش‌بینی برای قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴؛ سقوط به زیر ۲۰ هزار دلار یا ۶ رقمی شدن قیمت؟

یش بینی قیمت بیت کوین قبل و بعد از هاوینگ همواره یکی از چالش برانگیزترین سوالات اساسی بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال است؛ تحلیلگران با استفاده از مدل‌های قیمتی، تحلیل تکنیکال و آنچین، بررسی شرایط اقتصاد کلان و حتی وضعیت قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف، پیش‌بینی‌های متنوعی ارائه می‌کنند. در این مطلب به بررسی چند نظر مختلف درباره آینده قیمت ارز دیجیتال BTC می‌پردازیم.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین همچنان چرخه خود را برای کسب بالاترین سطوح ۱۸ ماه گذشته ادامه می‌دهد و پیش‌بینی‌های صعودی در مورد قیمت آن بیش از پیش ارائه می‌شوند. این بازار صعودی چقدر می‌تواند رشد کند و این رشد با چه سرعتی صورت می‌گیرد؟

وقتی در مورد کارهایی که بیت کوین ممکن است در آینده انجام دهد صحبت می‌کنیم، به نکات مهم و متنوعی از جمله سقوط آن تا سطح ۲۰ هزار دلار تا شش رقمی شدن قیمت آن در عرض چند ماه می‌رسیم. در ضمن ماه نوامبر هم به طور سنتی یکی از پرنوسان‌ترین ماه‌های بیت کوین بوده است.

نرخ بازده ماهانه BTC/USD
نرخ بازده ماهانه BTC/USD

پس از اینکه «Uptober (به شرایط خوب بیت کوین در ماه اکتبر، آپتوور گفته می‌شود)» نزدیک به ۳۰ درصد افزایش قیمت را برای BTC به ارمغان آورد، روحیه معامله‌گران و تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال در ماه گذشته بهبود پیدا کرده و حالا آنها احساسات مثبت‌تری نسبت به بازار دارند.

در ادامه به ۴ مورد از محبوب‌ترین اهداف قیمتی بیت کوین برای سال ۲۰۲۴ و پس از آن نگاهی خواهیم داشت. مدل نسبت سهام به جریان (Stock to Flow) در چرخه قبلی یکی از پیش‌بینی‌هایی بود که محقق نشد؛ با این حال فعالان بازار همچنان تخمین‌هایی از سقف احتمالی قیمت برای ارز دیجیتال BTC ارائه می‌دهند. این پیش‌بینی‌ها ممکن است دیدگاه شخصی فرد یا نتیجه تحقیقات آنها باشد و به واقعیت تبدیل نشوند. بنابراین حتما تحقیقات خود را انجام دهید.

فهرست مطالب

Matrixport قیمت ۴۵ هزار دلاری را برای بیت کوین ظرف دو ماه آینده پیش‌بینی می‌کند

در بازه‌های زمانی کوتاه نیز ممکن است اتفاقات زیادی برای بیت کوین بیفتد. حالا کمتر از دو ماه دیگر تا آغاز سال ۲۰۲۴ باقی مانده و زمان زیادی برای تثبیت نوسانات جدید قیمت بیت کوین وجود دارد.

برخی می‌گویند که ارزش جفت ارز BTC/USD قبل از بسته شدن کندل سالانه آن بالاتر از زمان حال خواهد بود – یعنی تا ۳۰ درصد رشد بیشتر.

این پیش‌بینی از سوی Matrixport، شرکت معاملات ارزهای دیجیتال که توسط جیهان وو (Jihan Wu)، یکی از بنیان‌گذاران غول استخراج بیت‌ کوین یعنی Bitmain تأسیس شده، ارائه گردیده است.

Matrixport در یک پست وبلاگی که در اواخر اکتبر منتشر شده، قیمت پایان سال بیت کوین را در حدود ۴۵ هزار دلار تخمین زده است. این تخمین قیمت بر تعداد انگشت‌شماری از مدل‌های داخلی آن مبتنی بوده و Matrixport نیز با موفقیت رشد بیت‌ کوین در ماه اکتبر را پیش‌بینی کرده بود.

Matrixport به طور خلاصه گفت که بیت کوین سطح مقاومت ۳۱،۵۰۰ دلاری خود از ماه جولای را خواهد شکست (که در حال این اتفاق رخ داده) و این امر نشان می‌دهد که احتمالا سطح ۴۵ هزار دلار نیز تا پایان سال قابل دستیابی است.

BTC/USD در حال حاضر با توجه به داده‌های TradingView در حدود ۳۶٬۵۰۰ دلار معامله می‌شود، به این معنی که برای دست یافتن به سطح مد نظر Matrixport برای پایان سال به تقریبا ۱۸ درصد رشد دیگر نیاز داریم.

BitQuant: پیش از وقوع هاوینگ یک سطح تاریخی جدید رقم می‌خورد

برای بسیاری از افراد، هاوینگ بیت کوین یک نقطه عطف مهم در هر چرخه قیمتی محسوب می‌شود؛ اما یکی از تحلیلگران مشهور معتقد است که رکوردهای قیمتی جدید حتی قبل از آن بدست خواهند آمد.

BitQuant در ماه سپتامبر اعلام کرد که BTC/USD از سقف ۶۹ هزار دلاری خود پیش از آوریل ۲۰۲۴ عبور خواهد کرد.

او به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت:

نه، بالاترین قیمت ممکن برای بیت کوین (در چرخه جدید) قبل از هاوینگ به دست نمی‌آید اما قبل از هاوینگ سقف قیمت قبلی شکسته می‌شود ( رکورد جدیدی ثبت می‌شود). نه، بیت کوین به ۱۶۰ هزار دلار نمی‌رسد چرا که شدت هر پولبک زیاد است. این بدان معناست که پس از وقوع هاوینگ، قیمت در سال ۲۰۲۴ به اوج خود خواهد رسید و بله، هدف ما در حدود ۲۵۰ هزار دلار است.

هم بالاترین سقف تاریخی و هم هدف ۲۵۰ هزار دلاری بیت کوین پس از هاوینگ، هر دو از طریق نمودارهای امواج الیوت، با تقلید از رفتار آن در چرخه‌های قبلی به دست آمده‌اند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

1 + چهارده =

طراحی ربات سفارشی