سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

۳ ارز دیجیتال بزرگ از معاملات اسپات صرافی بایننس حذف شدند! علت چیست؟

۳ ارز دیجیتال بزرگ از معاملات اسپات صرافی بایننس حذف شدند! علت چیست؟

صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعلام کرد که در ۲۰ نوامبر، ۱۵ جفت معاملاتی اسپات را حذف خواهد کرد.

این شرکت توضیح داد که هدف از این حرکت، اعطای امنیت بیشتر به مشتریان است و افزود که در صورت وجود «نقدینگی و حجم معاملات ضعیف» ممکن است جفت‌های معاملاتی بیشتری در آینده از فهرست خارج شوند.

یکی دیگر از دلایل این کار می‌تواند تمایل بایننس برای توقف کامل سپرده‌گذاری روبل روسیه باشد. چندی پیش، این صرافی قراردادی را برای فروش کل منافع خود در روسیه با پلتفرم کریپتویی CommEX منعقد کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

سه مورد از دارایی‌هایی که تحت تأثیر آخرین حذف از فهرست بایننس قرار گرفته‌اند، یعنی ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL)، در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قابل توجهی را ثبت کرده‌اند.

قیمت XRP به طور روزانه ۵ درصد و در هفته گذشته حدود ۸ درصد کاهش یافته است. کاردانو ۶ درصد و سولانا نیز ۱۰ درصد کاهش داشته‌اند.

با این حال، به گفته بسیاری از کارشناسان، اصلاحات مداوم نباید برای سرمایه گذاران بلندمدت نگران‌کننده باشد؛ زیرا این دارایی‌ها ممکن است سود قابل توجهی را در ماه‌های بعد ترسیم کنند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

10 + 8 =

طراحی ربات سفارشی