سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

یک قاضی فدرال حکم منع خروج ژائو از ایالات متحده را صادر کرد

یک قاضی فدرال حکم منع خروج ژائو از ایالات متحده را صادر کرد

یک قاضی فدرال حکم منع خروج ژائو از ایالات متحده را صادر کرد

ریچارد جونز، قاضی فدرال در سیاتل، روز پنجشنبه حکم داد که چانگ پنگ ژائو، بنیان‌گذار صرافی بایننس، باید در ماه‌های منتهی به محکومیتش به‌دلیل اتهامات مرتبط با نقض قوانین مبارزه با پول‌شویی در ایالات متحده بماند. این قاضی با پذیرش درخواست دادستان فدرال برای اعمال محدودیت‌ سفر‌ ژائو، حکم پیشین را رد کرد که به او اجازه می‌داد تا قبل از محاکمه در ماه فوریه (بهمن) به خانه‌اش در امارات متحده عربی بازگردد. جونز خاطرنشان کرد که ثروت عظیم ژائو در خارج کشور و نبود معاهده استرداد میان ایالات متحده و امارات متحده عربی خطر فرار او را افزایش می‌دهد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 − سه =

طراحی ربات سفارشی