یونیسواپ لبز (Uniswap Labs) با خرید بازی درون زنجیرهای «کریپتو: د گیم» (Crypto: The Game) گام بزرگی در صنعت بازیهای بلاک چین برداشت. فصل دوم بازی CTG با فروش تمامی ۸۰۰ جایگاه در عرض ۱۳ دقیقه موفقیت بیسابقهای را تجربه کرد. با توجه به محبوبیت بازی در میان جامعه ارزهای دیجیتال و افراد تازهوارد، یونیسواپ لبز روز دوشنبه خرید آن را اعلام کرد. بنیانگذاران بازی کریپتو د گیم، به تیم یونیسواپ میپیوندند تا روی توسعه فصل سوم و تجربیات تعاملی ارزهای دیجیتال برای مصرفکنندگان همکاری کنند. مایکل ابروسکاتو، همبنیانگذار بازی، از حمایت یونیسواپ لبز استقبال کرد. این بازی که الهام گرفته از برنامههای تلویزیونی مانند سرویوور (Survivor) و بازی مرکب (Squid Game) است، فرمتی را دنبال میکند که در آن شرکتکنندگان ۰.۱ اتریوم یا حدود ۳۶۷ دلار پرداخت میکنند تا در یکی از ده قبیله ۸۰ نفره شرکت کنند و برای جایزه نهایی رقابت میکنند.
دیدگاهها (0)