سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

یازدهمین سالگرد اولین هاوینگ بیت کوین؛ از ۱۲ دلار به ۳۷هزار دلار

یازدهمین سالگرد اولین هاوینگ بیت کوین؛ از ۱۲ دلار به ۳۷هزار دلار

یازدهمین سالگرد اولین هاوینگ بیت کوین؛ از ۱۲ دلار به ۳۷هزار دلار

اولین هاوینگ بیت کوین، ۱۱ سال پیش در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۲ (۸ آذر ‍۱۳۹۱) اتفاق افتاد. اولین تراکنش بیت کوین نیز ۳ سال و ۱۰ ماه پیش از این رویداد در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ (۱۴ دی ۱۳۸۷) انجام شده بود. بر اساس داده‌های «StatMuse» در آن زمان، بیت کوین با قیمت تنها ۱۲ دلار معامله می‌شد که حدود ۳۰۸٬۲۰۰درصد کمتر از قیمت کنونی آن است. اگرچه رویداد هاوینگ و سقف عرضه ۲۱میلیونی آن به‌طور مستقیم در وایت‌پیپر ذکر نشده است، ناکاموتو در این سند به مکانیسم‌های خاصی برای کنترل تولید بیت کوین جدید اشاره می‌کند. البته این اطلاعات در سورس کد بیت کوین موجود است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

شانزده + 2 =

طراحی ربات سفارشی