سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

گری گنسلر می گوید موقعیت ETF بیت کوین ناسازگار است

توضیحات گری گنسلر درباره هک SEC؛ آیا کمیسیون در این اتفاق نقش داشته است؟

در طی یک پنل در نمایشگاه MIT Bitcoin 2019 ، Gensler از رگولاتور اوراق بهادار به دلیل رویکرد ناسازگار خود برای شناسایی تاییدیه های ETF بیت کوین انتقاد کرد.

گری گنسلر زمانی از رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل رویکرد ناسازگار آن برای شناسایی بیت کوین انتقاد کرد ، یک کلیپ ویدیویی که اخیرا بار دیگر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که گنسلر قبل از SEC در حال بحث درباره مقررات بلاک چین در نمایشگاه MIT Bitcoin 2019 در یک گفتگوی کناری با هیستر پیرس ، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است.

گنسلر گفت آینده بیت کوین و من فکر می کنم آتی اتریوم و غیره ، وجود خواهد داشت و ETF های بیت کوین وجود ندارد و این به نظر من کمی ناسازگار است ، او افزود اگرچه قوانین دقیقا یکسان نیستند اما کاملا مشابه هستند ، در همین حال در X ، جامعه ارزهای دیجیتال نمی‌توانست تضاد را با دیدگاه‌های گنسلر در مورد وجوه قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETFs) امروز برجسته کند.

تا به امروز ، SEC فقط بیت کوین و اتر را تایید کرده است و از سال ۲۰۱۷ ، SEC برنامه‌های نقدی ETF بیت‌کوین را رد کرده است ، سنتی که در زمان گنسلر ادامه داشت که برنامه‌های اخیر ETF بیت‌کوین را رد کرده ، به تاخیر انداخته یا عقب انداخته است و ادعا می‌کند که وجوه حمایتی برای دستکاری بازار ندارند.

گنسلر می گوید SEC توسط مدیر دارایی Grayscale به دلیل رد پیشنهاد خود برای تبدیل تراست بیت کوین موجود به یک ETF نقطه شکایت شد ، یک دادگاه حکم داد SEC برای رد درخواست خودسرانه و دمدمی مزاج بود و SEC به این تصمیم اعتراض نکرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پانزده + 13 =

طراحی ربات سفارشی