سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

گری اسکیل: پتانسیل ورود سرمایه به ETF اتریوم مشابه به ETF بیت کوین خواهد بود

گری اسکیل: پتانسیل ورود سرمایه به ETF اتریوم مشابه به ETF بیت کوین خواهد بود

گری اسکیل در حال پیشبرد هدف خود برای راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) است و درخواست خود را بروزرسانی کرده است. این شرکت اعلام کرد که ETF اتریوم خود را قابل معامله در بورس نیویورک خواهد کرد.

این شرکت بر تایید قبلی ETFهای آتی بیت کوین توسط کمیسیون به عنوان دلیلی برای نشان دادن چراغ سبز ETFهای اتریوم تاکید می‌کند.

کریگ سالم، مدیر ارشد حقوقی گری اسکیل، نسبت به تقاضا برای ETF اسپات اتریوم ابراز اطمینان کرد و پتانسیل آن را با ETFهای بیت کوین برابر می‌داند. در حال حاضر تراست اتریوم گری اسکیل با مدیریت ۱۱.۸ میلیارد دلار دارایی، بخش قابل توجهی از بازار اتریوم را به خود اختصاص داده است.

با توجه به پیش بینی‌ها، احتمال تایید ETF اتریوم توسط کمیسیون ۲۶% درصد است که چشم انداز تایید ضعیفی را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

1 × سه =

طراحی ربات سفارشی