سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کیف پول منتسب به صرافی Hashkey بیش از ۹۰ میلیون دلار اتریوم فروخته است

کیف پول منتسب به صرافی Hashkey بیش از ۹۰ میلیون دلار اتریوم فروخته است

یکی از کیف پول‌های مرتبط با صرافی رمزارزی Hashkey مستقر در هنگ کنگ در طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۹۰ میلیون دلار اتریوم فروخته است. به نظر می‌رسد این فروش گسترده باعث کاهش قیمت جزئی اتریوم شده و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد مسیر حرکت اتر ایجاد کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، طبق پست روز یکشنبه پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Lookonchain در X، یک کیف پول رمزارزی به آدرس «۰xD26e» مقدار ۵۰،۱۱۵ اتر به ارزش ۹۷/۷ میلیون دلار را در مدت ۱۰ روز فروخته است. Lookonchain اشاره کرده که این کیف پول مربوط به صرافی Hashkey است، زیرا اکثریت اتریوم‌های فروخته شده را از این پلتفرم مستقر در هنگ کنگ دریافت کرده است.

کیف پول «۰xD26e» فروش اتریوم‌های خود را با میانگین قیمت ۲۰۴۷ دلار در صرافی‌های بایننس و OKX انجام داده و در ازای آن، ۸۹/۶ میلیون دلار تتر و ۱۲/۹۵ میلیون دلار USDC برداشت کرده است.

اتریوم در هفته گذشته بیش از ۴ درصد کاهش قیمت داشته که احتمالاً در پاسخ به چنین فشار فروش گسترده‌ای است. با این حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در حال حاضر ثبات خاصی را پیدا کرده و در روز گذشته با رشد ۲ درصدی از مرز ۲۰۰۰ دلار عبور کرده است.

با نگاهی به نمودار روزانه قیمت اتریوم، به نظر می‌رسد که فروش کیف پول «۰xD26e» می‌تواند یک اقدام پیشگیرانه در برابر کاهش قابل توجه ارزش این کوین باشد. به هر حال، اندیکاتور RSI نشان می‌دهد که اتریوم به تازگی از منطقه اشباع خرید خارج شده و همچنان این احتمال وجود دارد در روزهای آینده ریزش بیشتری را تجربه کند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار × 2 =

طراحی ربات سفارشی