سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ معرفی کامل

بایننس کیف پول Web3 را برای 150 میلیون کاربر ثبت شده خود راه اندازی کرد

این مقاله برای کسانی نوشته شده است که در مورد ارزهای دیجیتال و بیت کوین به تازگی مواردی را آموزش دیده اند و قصد دارند در این بازار فعالیت کنند و یا افرادی که به استخراج بیت کوین و کلود ماینینگ مشغول اند. مرحله اول برای ورود به این بازار ساخت کیف پول ارز دیجیتال است به نحوی که بتوان تمام ارزهای دیجیتال را در یک مکان امن نگهداری کرد. اگر شما هم همین هدف را دارید با ما همراه باشید…

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال یک نرم افزار کامپیوتری است که به شما اجازه نگهداری امن کلیدهای خصوصی و عمومی والت های ارز دیجیتال را می دهد، به نحوی که می توانید با شبکه بلاک چین چند ارز مختلف ارتباط برقرار کنید و ارز دریافت و ارسال نمایید. همچنین به کمک این نرم افزارها می توانید موجودی خود را در این شبکه های بلاکچینی مانیتور کنید. اگر قصد فعالیت در بازار رمزارزها را دارید، حتما به یکی از این کیف های پول احتیاج خواهید داشت.

چگونه کار می کنند؟

میلیون ها نفر از کیفهای پول ارزهای دیجیتال استفاده می کنند اما اشتباهات زیادی در نحوه استفاده و کار آن ها وجود دارد. بر خلاف کیف پولهای سنتی و معمولی که به صورت روزمره با آن ها کار می کنیم، این والتهای دیجیتال پولی را در خود نگهداری نمی کنند. در حقیقت این پول ها در هیچ جایی وجود خارجی و شکل فیزیکی ندارند. تنها آدرسهایی دیجیتالی هستند که مقداری عدد (پول) به آن ها توسط تکنولوژی زنجیره شبکه اختصاص داده شده است.

کیف پول های ارزهای دیجیتال برنامه های نرم افزاری هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی و رابط خود را با بلاکچین های مختلف ذخیره می کنند تا کاربران بتوانند بر تراز آنها ، نظارت بر ارسال پول و انجام سایر عملیات نظارت داشته باشند. وقتی شخصی بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری را برای شما ارسال می کند ، در اصل مالکیت سکه ها را به آدرس کیف پول شما امضا می کند. برای اینکه بتوانید آن سکه ها را خرج کرده و وجوه را باز کنید ، کلید خصوصی که در کیف پول شما ذخیره شده است باید با آدرس عمومی ارزی که به آن اختصاص داده شده مطابقت داشته باشد. اگر کلیدهای عمومی و خصوصی مطابقت داشته باشند، موجودی در کیف پول دیجیتال شما افزایش می یابد، و در کیف فرستنده ها نیز بر این اساس کاهش می یابد. هیچ مبادله واقعی سکه واقعی وجود ندارد. معامله صرفاً با سابقه ثبت معامله در بلاکچین و تغییر در تعادل در کیف پول رمزارز شما انجام می شود.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


انواع مختلف کیف پول رمزارز کدام است؟

 

کیف پول های مختلفی وجود دارد که روش های مختلفی برای ذخیره و دسترسی به ارز دیجیتال شما ارائه می دهد. کیف پول ها را می توان به سه دسته مجزا تقسیم کرد – نرم افزاری، سخت افزاری و کاغذی. کیف پول نرم افزاری می تواند دسکتاپ ، موبایل یا آنلاین باشد.

  • دسکتاپ: کیف پول ها روی رایانه شخصی یا لپ تاپ بارگیری و نصب می شوند. آنها فقط از یک رایانه ای که در آن بارگیری شده قابل دسترسی هستند. کیف پولهای رومیزی یکی از بالاترین سطح امنیتی را ارائه می دهند اما اگر رایانه شما هک شده است یا ویروس می شود، احتمال اینکه تمام وجوه خود را از دست بدهید وجود دارد.
  • آنلاین: کیف پول ها روی سرورهای ابری اجرا می شوند و از هر وسیله محاسباتی در هر مکان قابل دسترسی هستند. در حالی که دسترسی آنها راحت تر است ، کیف پول های آنلاین کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و توسط شخص ثالثی کنترل می شوند که باعث می شود آنها در مقابل حملات هک و سرقت آسیب پذیر شوند.از معتبرترین آن ها می توان به کیف پول blockchain.com اشاره کرد.
  • تلفن همراه: کیف پول ها روی یک برنامه روی تلفن شما اجرا شده و مفید هستند زیرا می توان از آنها در هر مکانی از جمله فروشگاه های خرده فروشی استفاده کرد. به دلیل محدود بودن فضای موجود در موبایل ، کیف پولهای موبایل معمولاً بسیار کوچکتر و ساده تر از کیف پول های رومیزی هستند.
  • سخت افزاری: کیف پول با کیف پول نرم افزار متفاوت است زیرا کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری مانند USB ذخیره می کند. اگرچه کیف پولهای سخت افزاری معاملات را بصورت آنلاین انجام می دهند ، اما بصورت آفلاین ذخیره می شوند که امنیت بیشتری را به وجود می آورد. کیف پولهای سخت افزاری می توانند با چندین رابط وب سازگار باشند و بتوانند از ارزهای مختلف پشتیبانی کنند. این بستگی به این دارد که کدام یک تصمیم بگیرید که استفاده کنید. علاوه بر این ، انجام معامله آسان است. کاربران به سادگی دستگاه خود را به هر رایانه یا دستگاهی با اینترنت متصل می کنند ، یک پین را وارد می کنند ، ارز ارسال می کنند و تأیید می کنند. کیف پول های سخت افزاری باعث می شود تا بتوانید به راحتی معامله کنید و در عین حال پول خود را به صورت آفلاین و دور از خطر نگه دارید.
  • کاغذی: استفاده از کیف پول بسیار آسان است و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. در حالی که اصطلاح کیف پول کاغذ به سادگی می تواند به یک کپی فیزیکی یا چاپی از کلیدهای عمومی و خصوصی شما مراجعه کند ، می تواند به یک نرم افزار نیز کمک کند که برای تولید ایمن یک جفت کلید که در آن چاپ می شود استفاده می شود. استفاده از کیف پول کاغذی نسبتاً ساده است. انتقال بیت کوین یا هر ارز دیگری به کیف پول کاغذی شما با انتقال وجه از کیف پول نرم افزار خود به آدرس عمومی نشان داده شده در کیف پول کاغذ شما انجام می شود. از طرف دیگر ، اگر می خواهید پول را پس بگیرید یا هزینه کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید انتقال وجه از کیف پول کاغذی خود به کیف پول نرم افزار شما است. این فرآیند ، که اغلب به عنوان “جارو کردن” نامیده می شود ، می تواند با وارد کردن کلیدهای شخصی یا با اسکن کد QR روی کیف پول کاغذ ، به صورت دستی انجام شود.

آیا کیف پولهای Cryptocurrency امن هستند؟

کیف پول تا درجات مختلف ایمن است. سطح امنیت به نوع کیف پول مورد استفاده شما (رومیزی ، موبایل ، آنلاین ، کاغذ ، سخت افزار) و ارائه دهنده خدمات بستگی دارد. یک وب سرور یک محیط ذاتی با ریسک است که ارز شما را در مقایسه با آفلاین نگه می دارد. کیف پول های آنلاین می توانند کاربران را در معرض آسیب پذیری های موجود در سکوی کیف پول قرار دهند که می توانند توسط هکرها برای سرقت وجوه شما مورد سوء استفاده قرار بگیرند. از طرف دیگر ، کیف پول های آفلاین قابل هک نیستند زیرا آنها به شبکه آنلاین وصل نمی شوند و برای امنیت به شخص ثالث اعتماد نمی کنند.

اگرچه کیف پول های آنلاین آسیب پذیرترین و مستعد حملات هکری را ثابت کرده اند ، اما اقدامات احتیاطی امنیتی سختگیرانه هنگام استفاده از هر کیف پول باید پیاده سازی و رعایت شوند. به یاد داشته باشید که مهم نیست از کدام کیف پول استفاده کنید ، از دست دادن کلیدهای خصوصی شما باعث می شود پول خود را گم کنید. به همین ترتیب ، اگر کیف پول شما هک شود ، یا پول را به کلاهبرداری بفرستید ، هیچ راهی برای پس گرفتن پول از دست رفته یا معکوس کردن معامله وجود ندارد. شما باید احتیاط کنید و بسیار مراقب باشید!


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی