سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کنیا تا پایان سال شناسه های دیجیتالی را برای شهروندان معرفی می کند

کنیا تا پایان سال شناسه های دیجیتالی را برای شهروندان معرفی می کند

دولت کنیا قصد دارد سیستم شناسایی دیجیتال خود را در دسامبر ۲۰۲۳ پس از دوره آزمایشی که چند ماه آینده طول خواهد کشید ، راه اندازی کند.

به گفته رئیس جمهور کنیا ، ویلیام روتو که سخنرانی او در کارخانه مونتاژ دستگاه آفریقای شرقی کنیا در رودخانه آتی توسط رسانه های محلی در ۳۰ اکتبر نقل شد ، شناسه دیجیتال که برای مدت طولانی مشکل اصلی ما بوده است ، اکنون برای دو ماه آینده در حالت در تست قرار دارد ، همه ذینفعان و وزارتخانه های ذیربط به من اطمینان داده اند که تا دسامبر می توانیم شناسه های دیجیتال را راه اندازی کنیم.

شناسه های دیجیتال همراه با مایشا نامبا ، سیستم شماره های شناسایی شخصی مادام العمر که پس از ثبت نام به شهروندان کنیایی اختصاص می یابد در کشور معرفی خواهند شد ، سیستم شناسایی مشترک به کشور کمک می کند تا ثبت احوال خود را دیجیتالی کند و دسترسی سریعتر شهروندان به منابع دولتی ، آموزشی و پزشکی را فراهم کند ، به عنوان وزیر اصلی مهاجرت و خدمات شهروندی ، جولیوس بیتوک در ماه اوت توضیح داد سیستم هویت دیجیتال راهی ایمن و قابل اعتماد برای تایید هویت خود برای مقاصد مختلف ، از جمله دسترسی به خدمات دولتی ، افتتاح حساب‌های بانکی و مسافرت در اختیار کنیایی‌ها قرار می‌دهد و همچنین به کاهش تقلب و فساد کمک می‌کند. و کارایی را بهبود بخشد.

در ماه سپتامبر ، Bitok از کسب‌وکارهای خصوصی خواست تا از سیستم‌های شناسه دیجیتال استفاده کنند ، زیرا آنها راه‌حل‌های نوآورانه مانند بانکداری تلفن همراه و شبکه‌های عامل را فعال می‌کنند و فرآیندهای تجارت الکترونیک را متحول می‌کنند ، او قول داد که دولت اطمینان حاصل کند که طراحی شناسه دیجیتال تجارت را تسهیل می کند و معاملات تجاری را آسان می کند.

در ژوئن ۲۰۲۳ ، بانک مرکزی کنیا تردید خود را در مورد لزوم اجرای ارزدیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت با اشاره به راه‌حل‌های نوآورانه دیگر پیرامون اکوسیستم موجود که می‌تواند نقاط دردناک کنیا را برطرف کند ، ابراز کرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

4 + سیزده =

طراحی ربات سفارشی