سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کلاهبرداری با برنامه جعلی Ledger Live؛ ۵۸۸ هزار دلار از کاربران سرقت شد

یک قابلیت در اتریوم به سرقت۶۰میلیون دلار از ۹۹هزار قربانی منجر شده است

۵۸۸ هزار دلار در ۳۸ تراکنش به واسطه برنامه اسکم لجر لایو به سرقت رفته که بزرگترین جابجایی آن در مجموع ۸۱،۲۰۰ دلار ارزش داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، به گفته ZachXBT، کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال، تقریباً ۶۰۰ هزار دلار بیت کوین از کاربرانی که برنامه جعلی Ledger Live را در اپ استور مایکروسافت دانلود کرده بودند به سرقت رفته است.

این تحلیلگر آنچین برنامه اسکم «Ledger Live Web3» را در تاریخ ۵ نوامبر شناسایی کرده است. این برنامه به‌گونه‌ای کاربران را فریب می‌داد که تصور کنند در حال دانلود برنامه رسمی «Ledger Live» هستند. Ledger Live رابط کاربری کیف پول سخت‌افزاری لجر برای ذخیره ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین است.

طبق گزارش Blockchain.com، تقریباً ۱۶/۸ بیت کوین به ارزش ۵۸۸ هزار دلار توسط این کلاهبردار در ۳۸ تراکنش و با استفاده از آدرس کیف پول «bc1q….y64q» دریافت شده است. پس از انجام دو تراکنش حدود ۱۱۵،۲۰۰ دلار از کیف پول این کلاهبردار خارج شده و ۴۷۳،۸۰۰ دلار معادل ۱۳/۵ بیت کوین در والت او باقی مانده است.

ZachXBT در پست بعدی خود به این نکته اشاره کرده که احتمالاً مایکروسافت تاکنون برنامه جعلی Ledger Live را از پلتفرم خود حذف کرده است.

اولین تراکنش ارسال شده به آدرس کیف پول این کلاهبردار در تاریخ ۲۴ اکتبر به ارزش ۵۲۱۰ دلار انجام شد. پیش از این تراکنش استفاده‌ای از کیف پول او نشده بود. بیشتر این تراکنش‌ها از تاریخ ۲ نوامبر انجام شده و بزرگترین جابجایی در ۴ نوامبر به مبلغ ۸۱،۲۰۰ دلار بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که برنامه جعلی «Ledger Live Web3» در تاریخ ۱۹ اکتبر در اپ استور مایکروسافت لیست شده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × 1 =

طراحی ربات سفارشی