سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کسب درآمد دلاری در بازارهای مالی

اهمیت تحلیل شاخص دلار

مخاطب این مقاله تمامی فارسی زبانانی هستند که چه در ایران زندگی می کنند چه در سایر کشورها با ارزهای اسکناسی غیر از دلار در حال کسب درآمد و گذران زندگی هستند و همواره به دنبال کسب درآمد دلاری در بازارهای مالی هستند. به دلیل شرایط اقتصادی دنیای امروز و تحمیل ارز دلار به کل دنیا، منطقی است که در هر کشوری با اقدامات مختلفی از قبیل صادرات، سرمایه گذاری در بازارهای خارجی، معامله در بازارهای مالی مثل فارکس و … برای خود درآمد دلاری ایجاد نمایید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


این مقاله با بررسی یکی از پرطرفدارترین و پرپول ترین روشهایی که برای کسب دلار استفاده می شود، یعنی تریدینگ، قصد دارد شما را با بالا و پایین این شغل آشنا کند و به جای نشان دادن در باغ سبز، مزایا و معایب تریدینگ را کاملا بی طرفانه به شما ارائه کند. به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تریدینگ، سخت ترین روش کسب درآمد دلاری!

نه، نترسید! این جمله را نگفتیم که شما را از تریدینگ منصرف کنیم. صرفا با بیان واقعیت های آماری می خواهیم شما را از شیرجه زدن به فارکس و سایر بازارهای مالی منصرف کنیم. تریدینگ همانند هر شغل دیگری دارای آمار رسمی در زمینه های مختلف است که هر ساله نیز بروزرسانی می شود.

برای مثال یکی از آماری که خیلی مورد توجه قرار می گیرد، آمار احتمال موفقیت در فارکس است. قبل از خواندن عددی که در ادامه آمده است حدس خود را روی کاغذ بنویسید. بیش از ۹۰ درصد افرادی که وارد بازارهای مالی از قبیل فارکس می شوند، در یک سال اول کل سرمایه خود را از دست می دهند! بنابراین احتمال موفقیت در این شغل کمتر از ۱۰% است. مطمئنم که حدسی که شما زدید خیلی خوش بینانه تر بوده است! انصافا کدام کسب و کاری را سراغ دارید که از هر ۱۰ نفر، به سختی یک نفر بتواند از آن کسب درآمد کند؟ هان؟!

حالا که احتمالا کمی شوکه شده اید و شاید هم از شروع به تریدینگ منصرف شده اید، باید خدمتتان عرض کنیم که ۱۰۰% افرادی که در بازارهای مالی شکست می خورند، دلیل شکستشان عدم دانش و تجربه است. به این معنی که صرفا با مشاهده آمار ظاهرا واقعی یک اندیکاتور یا اکسپرت، سریعا آن را خریداری می کنند و تمام سرمایه خود را داخل می نمایند.

یا حتی عزیزانی که با یادگیری تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، گمان می کنند که دیگر علامه دهر شده اند و خواهند توانست در کمتر از یکی دو سال، جای وارن بافت را پر کنند! هر کاری نیاز به تمرین و تجربه زیر نظر متخصص آن کار یا به عبارتی کارآموزی دارد. تریدینگ هم از این قاعده مستثنی نیست.

برای کسب درآمدهای دلاری از فارکس چه کنیم؟

خب حالا که با آن روی سکه آشنا شدید، وقتش رسیده که با این روی سکه نیز آشنایتان کنیم! تریدینگ در فارکس واقعا رویای خیلی از افرادی است که به دنبال استقلال مالی می گردند. افرادی که از شغل یکسان و بدون هیجان خسته شده اند و می خواهند طعم هیجان و درآمد بالا را با هم تجربه کنند. در فارکس کسب سود انتها ندارد. هر تریدر بر اساس لیاقتی که دارد سهم خود از ۵٫۳ تریلیون دلاری که روزانه در دنیا معامله می شود را بر می دارد.

بسیارند کسانی که با ماهانه به سود مستمر ۵ الی ۱۵ درصد رسیده اند، از طرفی افرادی که سودهای روزانه ۱۰ الی ۲۰ درصدی نیز از بازار خارج می کنند نیز کم نیستند. پس همه چیز به آموزش، تجربه بر می گردد.

مراحل آماده شدن برای کسب درآمد دلاری از بازار

اگر واقعا اصرار به کسب درآمد دلاری از بازارهای مالی دارید، مراحل زیر را به دقت و با حوصله پشت سر بگذارید، به شما قول می دهیم یکی از موفق ترین تریدرهای دنیا خواهید شد:

  1. آموزش، آموزش و آموزش! اولین و مهم ترین مرحله همین است که شما بتوانید متد موفقی مثل پرایس اکشن را به دقت و حوصله یاد بگیرید و تمرین کنید. آموزش حداقل ۲ الی ۳ ماه طول می کشد و تمرین در حساب دمو نیز بین ۶ ماه تا یک سال توصیه می شود. برای آموزش معامله گری به روش پرایس اکشن اینجا کلیک کنید.
  2. انتخاب بهترین کارگزاری مثل انتخاب وسیله نقلیه جهت سفر باشد. مقصد شما استقلال مالی و درآمد دلاری سرشار است. انتخاب یک کارگزاری بد مثل انتخاب خودروی فرسوده است، که هر چند کیلومتر یکبار مشکلی برایتان بوجود می آورد و سرعت رسیدن به مقصدتان را کاهش می دهد. اما با انتخاب یک خودروی خوب، با خیال راحت تا مقصد پایتان را به پدال گاز می فشارید. برای انتخاب از میان بهترین بروکرهای فارکس اینجا کلیک کنید.
  3. مدیریت سرمایه مناسب و بررسی کارنامه معاملاتی به شما کمک می کند تا کوچکترین خطای خود را سریعا کشف و اصلاح کنید. شما بهترین قاضی تریدینگ خودتان هستید، پس چه بهترین که با گزارش نویسی از معاملاتتان هر روز و هر هفته اعمال خود را زیر نظر بگیرید.

امیدواریم این راهنمای خلاصه جهت کسب درآمد دلاری از بازارهای مالی برایتان کاربردی باشد و شاهد موفقیت شما در بازارهای بین المللی باشیم.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی