سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کاهش قابل‌توجه مقدار سپرده‌های بانکی در آمریکا

کاهش قابل‌توجه مقدار سپرده‌های بانکی در آمریکا

ارقام جدید نشان می‌دهد دو بانک بزرگ آمریکا شاهد فرار سرمایه‌های میلیاردی هستند. داده‌های سود سه‌ماهه نشان می‌دهد سپرده‌های سیتی‌گروپ از ۱.۳۳۰۵ تریلیون دلار در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ به ۱.۳۰۷۲ تریلیون دلار در سه‌ماهه اول امسال کاهش یافته است. سپرده‌های بانک ولزفارگو نیز در همین بازهٔ زمانی ۱۵.۱ میلیارد دلار کاهش داشته است.

جی‌پی‌مورگان چیس می‌گوید سپرده‌ها در بخش بانکداری مصرف‌کنندگان و جامعه در سه‌ماهه اول ۷ درصد کاهش یافت.

جرمی بارنوم، مدیر مالی جی‌پی مورگان، می‌گوید که بزرگترین بانک‌های آمریکا انتظار دارند که مانده سپرده‌ها در بهترین حالت ثابت بمانند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال سود بیشتر در پول نقد خود هستند.

در همین حال، جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس، هشدار می‌دهد که اگر فدرال رزرو تصمیم به افزایش نرخ بهره بگیرد، بانک‌های آمریکایی احتمالا شاهد بحران دیگری خواهند بود.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

3 × چهار =

طراحی ربات سفارشی