سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

کاربران اتریوم اکنون می‌توانند از طریق متامسک مستقیماً اعتبارسنج شوند

آموزش بازیابی کیف پول متامسک

کاربران اتریوم اکنون می‌توانند از طریق متامسک مستقیماً اعتبارسنج شوند

متامسک، سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به کاربران اتریوم امکان می‌دهد تا مستقیماً نود اعتبارسنجی خودشان را راه‌اندازی کنند. این کیف پول، نود اعتبارسنجی را برای کاربرانی اجرا می‌کند که ۳۲ اتریوم سهام‌گذاری می‌کنند. باتوجه به قیمت کنونی اتریوم، این مقدار تقریباً برابر با ۷۸٬۷۵۰ دلار است. متامسک با اشاره به بی‌نیازی از خرید سخت‌افزار، بیان کرد: «نود شما را به‌شکلی ایمن اجرا می‌کنیم، پاداش سهام‌گذاری را بهبود می‌بخشیم و هم‌زمان ریسک‌های خرابی را کاهش می‌دهیم». ارائه این سرویس جدید می‌تواند نگرانی‌های مربوط به متمرکزشدن پروتکل‌هایی مانند لیدو را کاهش دهد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

بیست + 2 =

طراحی ربات سفارشی