سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

چین لینک یکی از بهترین پروژه‌های بازار ارزهای دیجیتال است

توکنی در رادار تریدرها؛ نسخه جدید استیکینگ چین لینک تا پایان سال عرضه می‌شود

تحلیلگر ناشناس و مشهوری به اسم آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa) به ۱۹۶ هزار دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) گفته که اوراکل غیرمتمرکز چین لینک (LINK) یکی از قوی‌ترین پروژه‌هایی است که در صنعت ارزهای دیجیتال وجود دارد و توکن آن هم از مرحله انباشت چند ماهه خود خارج شده است. او تاکید کرده است:

  • شما بیشتر از ۵۰۰ روز فرصت داشتید تا چین لینک را خریداری کرده و روی آن سرمایه‌گذاری کنید. حالا همه رشد آن را از دست خواهید داد. من هنوز فکر می‌کنم چین لینک یکی از بهترین توکن‌ها/پروژه‌ها موجود در کل بازار ارزهای دیجیتال است. اگر بتواند از محدوده موجود در نمودار خود خارج شود، با روند بسیار خوبی مواجه می‌شود.
نمودار قیمت چین لینک

قیمت چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۲ درصد رشد کرده است و در حال حاضر هم در محدوده ۱۰.۴۴ دلار قرار دارد. با این حال، آلت کوین‌ شرپا هنوز مطمئن نیست که فصل رشد آلت کوین‌ها فرا رسیده است یا خیر.

او از دنبال‌کنندگان خود خواسته است که مراقب نمودار اتریوم در برابر بیت کوین (ETH/BTC) باشند تا بتوانند ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال نسبت به آلت کوین‌ها را بررسی کنند. علاوه بر این، او روی نمودار نرخ تسلط بیت کوین (BTC.D) هم تاکید کرده است. این نمودار نشان می‌دهد که چند درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به بیت کوین تعلق دارد. آلت کوین شرپا تاکید کرده است:

  • آیا فصل آلت کوین‌ها شروع شده است؟ من شک دارم. منتظر می‌مانم تا نمودارهای BTC.D و ETH/BTC این مسئله را تایید کنند. نرخ تسلط بیت کوین را در نمودار زیر نشان داده‌ام. این نمودار باید کاهش یابد تا آلت کوین‌ها بتوانند رشد کنند.
نرخ تسلط بیت کوین

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

4 × سه =

طراحی ربات سفارشی