سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

هرکسی می تواند کنترل زمان خود را از طریق ترک شیوه غلط زندگی به دست گرفته، برای خودش کار کند تا به یک فریلنسر موفق تبدیل شود. اما به نظر می رسد تغییر روانی سخت ترین بخش این ماجرا باشد. ذهن برخی از افراد برای مدت طولانی پس از تبدیل شدن به یک فریلنسر مستقل، همچنان بر روی زندگی کارمندی تنظیم شده است و نمی داند چگونه موفق باشد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


ما در دوران دورکاری و کارآفرینی زندگی می کنیم. فریلنسری قطعا می تواند باعث موفقیت باشد و مراحل رسیدن به آن هم آسان است. شما نیاز دارید تا خدمتی ارائه کنید، البته اگر یک نویسنده هستید، دیگر لازم نیست نگران باشید. روز به روز اهمیت محتوای نوشتاری آنلاین بیشتر می شود و هر شرکتی بدون در نظر گرفتن صنعت و اهدافش نیاز به داشتن یک وبلاگ یا وبسایت بروز دارد.

این زمانی است که آن ها تصمیم می گیرند یک تیم از نویسندگان را استخدام کنند و یا حتی به صورت پروژه ای کار را پیش ببرند. این زمانی است که شما با بهترین کارتان، به کمک آن ها برای تثبیت رتبه و به دست آوردن مشتریان جدید می آیید. مزایای کار به صورت فریلنسرینگ بسیار زیاد است، اما کسانی که هنور مشغول کار ثابت هستند و احساس راحتی و امنیت می کنند، از آن سر در نمی آورند.

برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق چه باید کرد

در ادامه به مواردی خواهیم پرداخت که برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق به آن نیاز دارید:

 ساعات کار غیرثابت

یکی از بدترین موارد درباره یک شغل این است که شما باید بهترین بخش از روزتان را برایش بگذارید و حداقل زمانی وجود دارد که بتوانید کار دیگری انجام دهید. اما اگر شما یک فریلنسر هستید، خودتان تصمیم می گیرید چه زمانی کار کنید. علاوه بر این، در صورتی که شما از خواسته های یک مشتری راضی نیستید یا ارتباطات همواری با او ندارید، می توانید درخواستش را رد کنید، به همین راحتی! بنابراین همین آزادی در انتخاب ساعات کاری می تواند شما را به یک فریلنسر موفق تبدیل کند.

 همان قدری که می خواهید کار می کنید

اگر احساس خستگی می کنید، استراحت کنید. کار خود را برای پربارترین زمان ممکن تنظیم کرده و آن را سریع تر انجام دهید. البته یک فریلنسر موفق به خوبی می داند به همان اندازه ای که کار بیشتری بگیرد، درآمد بیشتری هم خواهد داشت. فریلنسرها همواره در انتظار مقاله بعدی که باید نوشته شود، قرارداد بعدی و مشتری بعدی هستند.

 شما کاری را انجام می دهید که در آن خوبید و عاشقش هستید

 

این یک مزیت بزرگ و یک تغییر در زندگی به شمار می رود. در یک شغل ثابت، حتی اگر از آن لذت ببرید، شما مجبورید برخی از چیزهایی که همیشه از آن ها متنفر بوده اید را بپذیرید و حتی ممکن است در انجام آن ها خوب نباشید و دیگران بتوانند در انجامشان بهتر عمل کنند. به همین خاطر است که شما اغلب در طول یک کار خسته کننده احساس بدی دارید، که در نهایت باعث نفرت از دفتر کارتان می شود.

اما خوشبختانه فریلنسری این گونه نیست و شما با فراغ بال می توانید کاری را انجام دهید که واقعا آن را دوست دارید. همین موضوع هم می تواند از شما یک فریلنسر موفق با درآمد بالا بسازد.

 استقلال مکانی دارید

شما به عنوان یک فریلنسر موفق می توانید به راحتی در خانه خود کار کنید. در این شرایط شما طبق قوانین خود عمل می کنید. علاوه بر این، هیچ محیط کار دور از دسترس و یا غیردوستانه ای وجود ندارد. اما این همه ماجرا نیست.

اگر شما ماجراجو هستید، می توانید به هر جایی که می خواهید بروید، زیرا مکان دیگر مسئله نیست. شما از راه دور کار می کنید و حتی می توانید در حین کسب درآمد و انجام کاری که عاشقش هستید، به سرتاسر جهان سفر کنید. پس تنها چیزی که می ماند این است که شما خودتان را تنظیم کنید و به یک فریلنسر تبدیل شوید.

 شما می توانید مقایسه کنید

یک شغل معمولی مانند یک زندان است، شما نمی توانید روی پروژه های جدیدی کار کنید و زمانی که آن را دوست ندارید، نمی توانید استعداد خود را نمایش دهید و همچنین زمانی که ایده های خلاقانه ای دارید، نمی توانید حرفی به میان بیاورید.

اما هنگامی که برای خودتان کار می کنید، فرصت واقعی دارید تا مهارت های خود را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید. این اتفاق زمانبر است، قاعدتا یک روش جامع با اشتباهات بسیار اولیه برای به نتیجه رسیدن، زمان می برد. اما هنگامی که اغلب فریلنسرها زندگی کنونی خود را پس از گذشت چند سال با زندگی گذشته مقایسه می کنند، خود را در میان دنیای جدیدی از امکانات می یابند که با کار کردن برای دیگران امکان نداشت به آن دست پیدا کنند.

همه این ها عالی به نظر می رسند و اگر شما تاکنون از چگونگی دنیای فریلنسرینگ آگاه نبودید، الان باید بسیار شگفت زده شده باشید. سوالی که به ذهن هر فردی خطور می کند این است که چگونه می توانم به عنوان یک فریلنسر موفق کار کنم؟ و مهم تر آن که، «چگونه می توانم یک فریلنسر موفق باشم؟»

مراحل تبدیل شدن به یک فریلنسر

 

 ابتدا خودتان را تغییر دهید

شما نمی توانید به راحتی کار دیگران را رها کرده و کار برای خودتان را آغاز کنید. قبل از هر چیز شما احتیاج دارید تا کار را از سمت خودتان آغاز کنید، تا بتوانید رابطه برقرار کرده، پروفایل خود را بسازید، تحقیقات خود را انجام داده و کسب درآمد کنید. زمانی که کارتان به اندازه کافی گسترده شود، می توانید آن را به حرفه اصلی خود تبدیل کرده و تمام وقت خود را به آن اختصاص دهید و یک فریلنسر موفق شوید.

ولی در حال حاضر بهترین کار این است که کارتان را در تعطیلات آخر هفته و قبل و بعد کار اصلی و روزانه خود پیگیری کنید. اما همواره درباره آن جدی باشید. با انتخاب بین کارهایی که توانمندی اجرایشان را دارید و مواردی که فکر می کنید برایتان مناسبتر است، شروع کنید. درباره این که دیگر فریلنسرها چگونه کار می کنند مطالعه کرده و از آن ها یاد بگیرید. این موارد همچنین کمک می کنند از ذهن تان برای پرورش ایده های جدیدتر استفاده کنید.

 همین امروز ساخت برند شخصی خودتان را شروع کنید

برای شروع، یک وبسایت بسازید. این امر می تواند یک وبلاگ با نوشته های شما باشد که شما باید آن را معروف کنید و یا یک دامنه باشد تا کاری که انجام می دهید را معرفی کند. اما مهم این است که بدانید، این قرار است خانه آنلاین شما باشد که در آن مشتریان خود را در آینده خواهید پذیرفت.

اگر نمی خواهید با مسائلی همچون طراحی، بهینه سازی و غیره سر و کله بزنید، بهتر است کسی را استخدام کنید که این کار را برایتان انجام دهد. اما به طور ویژه صفحه ای که درباره خودتان است را مورد توجه قرار دهید. داستان خود را تعریف کنید، کارتان را به نمایش بگذارید و ارتباط افراد با خودتان را آسان تر کنید.

بعد از آن، در هر شبکه اجتماعی حضور داشته باشید و از آن برای رسیدن به اهداف خود به عنوان یک فریلنسر استفاده کنید. برای ساخت پروفایل تان زمان صرف کنید. از یک تصویر خوب برای تصویر پروفایل استفاده کنید. یک لینک از وبسایت خود بگذارید و ارتباط برقرار کنید. توضیحات کوتاه بگذارید و بگویید در چه کاری بهترین هستید و به چه آرمان هایی باور دارید. یادتان باشد که به عنوان یک فریلنسر موفق باید بتوانید هرچه زودتر ارتباط برقرار کردن با افراد را شروع کنید.

همچنین، پست هایی که نوشته شما هستند، مطالب جذابی که شما به صورت آنلاین خوانده اید، یا اخبار صنعت خود را به اشتراک بگذارید. از کلمات کلیدی و هشتگ های درست استفاده کنید تا دیگران هم بتوانند شما را بیابند و بخاطر بسپارند. هر لحظه ممکن است فردی شما را از طریق چیزهایی که به اشتراک گذاشته اید، پیدا کند، به شما شغلی پیشنهاد دهد و شما را تبدیل به یک فریلنسر موفق کند.

 گاهی مجانی کار کنید

 

حالا که کار خود را به عنوان یک نویسنده دورکار آغاز کرده اید، اولین مشتری خود را یافته و سرویس خود را به صورت رایگان ارائه دهید. با شرکت هایی که وبلاگ خود را به صورت متوالی بروزرسانی نمی کنند، ارتباط برقرار کرده یا ایمیل ارسال کنید و یا به هر شکل دیگری با آن ها ارتباط برقرار کنید. هدف شما اینجاست که همه چیز را درباره دورکاری یاد بگیرید و یک سابقه کار در وبسایت خود بسازید تا بتوانید یک مشتری واقعی به دست بیاورید.

 به وبسایت های فریلنسرینگ بپیوندید

حالا در سایت هایی که برای فریلنسرها تعبیه شده است، مانند پونیشا، انجام میدم و یا موارد مشابه عضو شوید. باز هم تاکید می شود، به دقت روی تمامی چیزهایی که در پروفایل خود وارد می کنید، فکر کنید. در آنجا رقابت زیادی وجود دارد، اما این نباید شما را از یافتن مشتریان باز دارد. مدام پیشنهادهای شغلی را مرور کرده (با توجه به جزئیات نوشته شده) و پیشنهاد خود را ارسال کنید.

اولین مشتری خود را پیدا کرده و کار را به خوبی برایش به انجام برسانید، تا بقیه هم بتوانند تجربیات شما را در سایت مشاهده کنند. به زودی شما بازخوردهای مثبتی خواهید داشت و می توانید بسیار آسان تر در شغل های جدید پذیرش شوید و مسیر یک فریلنسر موفق را طی کنید.

بعضی از این قراردادها، فقط یکبار اتفاق می افتند. اما بقیه می توانند به روابط تجاری طولانی مدت تبدیل شوند. لازم نیست این مراحل زیاد طولانی باشد، زمان بستگی به شما دارد، همه چیز در این کار نیاز به یک اولویت بندی درست و تلاش روزانه برای رسیدن به هدف دارد.

به زودی، شما خواهید توانست کار روزانه خود را رها کنید و شاید بتوانید کتاب هایی برای خودتان نشر دهید و بفروشید. یا از طریق وبلاگ خود کسب درآمد کنید. همچنین قادر خواهید بود استارت آپ برای کسب و کار خود راه اندازی کنید که می تواند موجب بازاریابی برای فعالیت شما، برونسپاری برخی از کارها یا حتی جمع آوری یک تیم باشد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


 

طراحی ربات سفارشی