سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

چگونه ترون بخریم؟ آموزش خرید‌ ارز دیجیتال TRX

چگونه ترون بخریم؟ آموزش خرید‌ ارز دیجیتال TRX

احتمالا وقتی که برای اولین‌بار اسم ترون به گوش‌تان خورده با خود گفتید که خب حتما این هم یک ارز دیجیتال دیگر بوده که به لیست بلند بالای ارزهای دیجیتال اضافه شده است. اما با کمی جستجو و تحقیق در مورد آن به این نتیجه رسیده‌اید که سرمایه‌گذاری در این رمز ارز یک تصمیم خوب است و برای همین در حال خواندن این مقاله هستید که هم اطلاعات تکمیلی را کسب کرده و هم آسان‌ترین راه خرید آن را پیدا کنید


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


در این مقاله ما به دغدغه‌های شما پاسخ می‌دهیم. در ابتدا یک تعریف کلی از شبکه‌ ترون و ارز دیجیتال آن و همچنین دلایلی را که شما باید به سراغ آن بروید ارائه می‌کنیم و سپس می‌رویم سر اصل مطلب، یعنی نحوه‌ خرید ارز دیجیتال ترون در صرافی‌های معتبر خارجی؛ در آخر نیز در مورد خرید این رمز ارز در داخل ایران صحبت خواهیم کرد. ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

تعریف ترون

«ترون» (Tron) یک شبکه‌ غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که «جاستین سان» (Justin Sun) آن را با هدف غیرمتمرکز کردن کل اینترنت ساخته است. مانند «اتریوم» (Ethereum)، ترون هم امکان توسعه‌ «اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز» (Dapp) را برای مهندسان کامپیوتر فراهم کرده است. این توسعه‌دهندگان می‌توانند به لطف قراردادهای هوشمند، پروتکل‌های پیچیده‌ای را پیاده‌سازی کنند که روی بلاک چین ترون عمل می‌کند.

امروزه ویژگی‌ اصلی ترون که آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، سرعت تراکنش‌های آن است. ترون قادر است ۲ هزار تراکنش در ثانیه انجام دهد که این پلتفرم را همرده با بزرگ‌ترین پردازشگر‌های مالی دنیا مثل «پی‌پال» (PayPal) می‌کند. نکته‌ مهم‌تر، اینکه تراکنش‌های ترون هیچ کارمزدی ندارند و می‌توانید میلیون‌ها رمز ارز ترون را در عرض چند ثانیه و بدون پرداخت هزینه‌ اضافی به هر کجای دنیا که خواستید، منتقل کنید.

اما اصلا غیرمتمرکز کردن اینترنت چه مفهومی دارد؟ برای درک بهتر این موضوع باید بگوییم که اینترنت غیرمتمرکز کاملا با اینترنت فعلی که از آن استفاده می‌کنیم، فرق دارد. مهم‌ترین تفاوت این است که دیگر خبری از شرکت‌های میزبان نخواهد بود و کل اینترنت توسط کاربرانش (افرادی مثل شما) مدیریت خواهد شد.

آیا این تفاوت به نفع ماست؟ بله. مثلا سایت یوتیوب را در نظر بگیرید. اگر شما به تولید ویدیو بپردازید و آن را در یوتیوب آپلود کنید، در واقع مالکیت ویدیوی خود را به گوگل بخشیده‌اید. البته درست است که گوگل با شرایطی خاص بخشی از درآمد حاصل از ویدیوی شما را به خودتان پرداخت می‌کند، ولی درصد زیادی را هم برای خود برمی‌دارد. با همه‌گیر شدن شبکه‌ ترون دیگر خبری از این موضوع نخواهد بود. شما تمام درآمدهای حاصل از محتواهای خود را به تنهایی دریافت خواهید کرد و خبری از شرکت‌های میزبان (در اینجا گوگل که یوتیوب متعلق به آن است) نخواهد بود.

در واقع ترون اسم این شبکه است و ارز دیجیتالی که می‌توان در این شبکه از آن استفاده نمود «ترونیکس» (Tronix) با نماد TRX نام دارد. با این‌حال معمولا این دو واژه را هم معنی هم می‌دانند و برای مثال وقتی صحبت از ارز دیجیتال ترون می‌شود، منظور همان ترونیکس است.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو × سه =

طراحی ربات سفارشی