سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

چرا قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱۰ درصد رشد کرد؟

بالاترین قیمت بسته شدن ماهانه بیت کوین در ۱۹ ماه گذشته؛ اهمیت سطح فعلی BTC در چیست؟

قیمت بیت کوین برای اولین بار از ماه مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) از مرز ۳۵ هزار دلار عبور کرد و در ۲۴ ساعت گذشته با رشد خیره‌کننده‌ای مواجه شد. به عبارت دقیق‌تر، قیمت بیت کوین در ۲۳ اکتبر (۱ آبان) به طور ناگهانی افزایش یافت و با رشدی حدوداً ۱۰ درصدی توانست از محدوده ۳۱ هزار دلار به بیشتر از ۳۴ هزار دلار برسد. این ارز دیجیتال کم‌تر از دو ساعت بعد هم توانست به اوج ۳۵ هزار و ۵۰۰ دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال هنگام نگارش این خبر هم در محدوده ۳۴ هزار و ۱۰۰ دلار قرار داشت.

نمودار قیمت بیت کوین

افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در بحبوحه اخبار جدیدی رشد کرده که نشان می‌دهد احتمال تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین افزایش داده است. تحلیلگری به اسم اسکات جانسون (Scott Johnson) در ۲۳ اکتبر (۱ آبان) اطلاعات جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد ETF اسپات بیت کوین به احتمال زیاد تایید می‌شود.

جانسون خاطرنشان کرد که شرکت بلک راک توانسته مجوز خاصی به اسم «CUSIP» را دریافت کند و ممکن است به زودی (در اوایل ماه آینده) ETF  اسپات بیت کوین خود را راه‌اندازی نماید. اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، در واکنش به صبحت‌های او ETF خاطرنشان کرد که راه‌اندازی یک ETF معمولاً به پول زیادی نیاز ندارد. با این حال، او هم اعتراف کرد که دریافت مجوز مذکور در مجموع نشانه خوبی است و ثابت می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال فاصله چندانی با تایید ETFهای اسپات ندارد.

رشد قیمت بیت کوین باعث شده است حجم معاملات اسپات آن هم افزایش یابد. داده‌های وب سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهد که حجم معاملات اسپات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۲۴۰ درصد رشد کرده و به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × یک =

طراحی ربات سفارشی