سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

چانگ پنگ ژائو به‌طور رسمی از سمت خود در بایننس آمریکا کناره‌گیری می‌کند

چانگ پنگ ژائو به‌طور رسمی از سمت خود در بایننس آمریکا کناره‌گیری می‌کند

چانگ پنگ ژائو به‌طور رسمی از سمت خود در بایننس آمریکا کناره‌گیری می‌کند

بایننس آمریکا در بیانیه تازه‌ای تاکید کرد که پلتفرم آن‌ها به طور خاص برای خدمت به معامله گران آمریکایی با رعایت مقررات داخلی ایجاد شده است. به این ترتیب، این شرکت ادعا می‌کند که هیچ دخالتی در توافقی که هفته گذشته بین بنیانگذار بایننس، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، و سازمان‌های مجری قانون ایالات متحده به توافق رسید، ندارد. در بیانیه Binance.US آمده است: «ما مستقل از Binance.com کار می‌کنیم.»

طبق این توییت، ژائو از نقش رسمی خود در Binance.US چشم پوشی کرده است. این صرافی اعلام کرد که موسس آن بلافاصله از هیئت مدیره صرافی آمریکایی استعفا می‌دهد و حق رای خود را به سایر سهامداران واگذار می‌کند. این شرکت قبل از واگذاری کنترل کامل به نورمن رید و تیم اجرایی او، از  رئیس سابق خود برای ارائه راهنمایی به استارت‌آپ تشکر کرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار × 2 =

طراحی ربات سفارشی