سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

پیتر برنت کیست؟

پیتر برنت کیست؟

 

ممکن است سخت باشد که وارد یک حوزه جدید شوید و روی آن اثر بگذارید. اما، اگر می‌خواهید مورد توجه افراد آن صنعت قرار بگیرید، کافی است از کسانی که قبلاً موفق بوده‌اند الهام بگیرید کارشناسان می‌توانند در مورد اینکه چگونه به موفقیت دست پیدا کنیم، نکاتی را به ما ارائه دهند! یکی از افراد خبره در حوزه ارز دیجیتال پیتربرنت است که در این مقاله از پرشین الیت میخواهیم بدانیم پیتر برنت کیست و چگونه به موفقیت دست پیدا کرده است؟

دنیای ارز دیجیتال دنیای پر رمز و رازی است که شما میتوانید در آن با استفاده از اندیکاتور ها و سیگنال ها به کسب سود بپردازید. برای استفاده از بهترین اندیکاتور VIP و سیگنال فیوچرز به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و ربات آربیتراژ گودا و ربات آربیتراژ قودا و ربات آربیتراژ ghooda , ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


پیتر برنت کیست؟

پیتر ال برنت (Peter Brandt) یک تاجر کالا است که در کلرادو اسپرینگز زندگی می کند. در سال ۱۹۷۰، برنت مدرک لیسانس روزنامه نگاری را از دانشگاه مینه سوتا گرفت. او سال‌ها معامله کرده است و کارهای او را می‌توان در وب‌سایت بری ریتولتز یافت، جایی که او در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در امور مالی معرفی شدیافت!

پیتر برنت در سال ۱۹۷۶ با شرکت ContiCommodity Services، بخشی از شرکت کانتیننتال گرین، وارد تجارت کالا شد. هدف پیتر از زمان شروع کارش در صنعت کالا، تجارت وجوه اختصاصی بود. اما، او ابتدا نیاز به یادگیری کسب و کار داشت. از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹، پیتر حساب‌های سازمانی بزرگی را برای Conti از جمله کمپبل سوپ شرکت، اورو گندم، شکلات گودیوا، سوانسون فودز، هوم استیک ماینینگ اداره می‌کرد.

پیتر در حال حاضر The Factor Service را منتشر می کند که هر هفته نکاتی را در مورد استراتژی های معاملاتی به معامله گران ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا درک بهتری از چگونگی حرکت بازار در نقاط مختلف سفر آنها در دنیای ارز دیجیتال داشته باشند. در سال ۱۹۸۱، پیتر شرکت بازرگانی فاکتور را تأسیس کرد که امروزه به عنوان فاکتور LLC شناخته می شود تا از بازارهای مالی پرنوسان استفاده کند و در آن دوره مدیر عامل شرکت بود. او سرمایه انحصاری را در درجه اول با سایر معامله گران معامله می کرد تا بتواند نه تنها سود، بلکه در استراتژی سرمایه گذاری خود نیز پیشرفت کند.

Factor Trading یک شرکت آینده نگر بود که در محصولات مالی نوآورانه تخصص دارد. به عنوان مثال، آنها تحقیقات بازار انجام دادند و فعالیت های تجاری چندین مشتری بزرگ نهادی، همچون Corporation را که در آن زمان یکی از بزرگترین خانه های تجاری در جهان بود، مدیریت کردند.

سیگنال فیوچرز یکی از سیگنال های ارز دیجیتال است که در پیش بینی قیمت بسیار کمک کننده است. برای استفاده از سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

اقدامات پیتربرنت

در واقع پیتر میداند که چگونه جلو باشد و به همین دلیل پیتر استاد مدیریت معاملات و گزارش های پیچیده درآمدی است که این مؤسسات بزرگ به سمت او پرتاب میکنند. او تقریباً تمام ترفندهای کتاب ها  را دیده است و تجربه کرده است. خواه سفارشات بزرگ باشد یا کاهش قیمت ها با انتشار اخبار معاملاتی دیرهنگام، پیتر راه فرار از معضل را پیدا میکند.

در سال ۱۹۹۰، برنت اولین کتاب خود را منتشر کرد. عنوان کتاب معاملات آتی کالا با الگوهای نمودار کلاسیک بود. این کتاب بلافاصله پس از چاپ به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و هنوز هم از نظر بسیاری از متخصصان در زمینه معاملات آتی یکی از بهترین کتاب‌ها است.

در سال ۲۰۱۱ عنوان دوم کتاب پیتر به دفتر خاطرات یک معامله گر حرفه ای کالا تبدیل شد، جایی که او آنچه را که از ابتدا به عنوان یک سرمایه گذار بی تجربه لازم است را در تمام طول مسیر با موفقیت به اشتراک می گذارد، نه تنها به تجارت تمام وقت بلکه با این سودها نیز به راحتی زندگی می کند. برنت سال‌هاست که با تحلیل‌های فنی خلاقانه‌اش دنیای مالی را به آتش کشیده است. شرکت او، Factor LLC، سرمایه اختصاصی را معامله می کند و در وب سایت خود به نام FactorTrading.com به مشتریان سازمانی تحقیقات و تحلیل های خود را پیشنهاد میکند.

اگر به کاری که او انجام می دهد علاقه مند هستید، پس حتماً حساب توییتر پیتر برنت را بررسی کنید، جایی که او دائماً مطالب را با تقریباً ۶۰۰ هزار دنبال کننده خود به اشتراک می گذارد! پس از تأسیس Factor Trading، پیتر همچنین تحقیقات بازار را انجام داد و فعالیت های تجاری چندین مشتری بزرگ سازمانی را مدیریت کرد. در سال ۲۰۱۱، پیتر توسط وب سایت بری ریتلتز در میان ۳۰ فرد تأثیرگذار در دنیای مالی قرار گرفت.

 

عضویت در گروه ارز دیجیتال در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال موثر است. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در دنیای ارز دیجیتال به شما کمک میکند تا بتوانید سود بهتری کسب کنید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال میتوانید از سیگنال فارکس نیز استفاده کنید.

پیتر برنت و ارز دیجیتال

در سال ۲۰۲۰ پیتر برنت گفت که در حال حاضر برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال را انتخاب نمی‌کند.

پیتر برنت  مدیر عامل شرکت تجاری اختصاصی Factor LLC – گفت: وقتی نوبت به انتخاب بین بلاک چین و سرمایه گذاری های سنتی می رسد، ممکن است سرمایه گذاری در بازار سهام درخشان تر باشد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته همه اینها به انتخاب مردم برای ارز پایه بستگی دارد.

او در دیگر صحبت های خود به جوانان توصیه میکند:”از قرض در دوران دانشجویی خودداری کنید و بخشی از پس انداز ماهانه خود را در بیت کوین ذخیره کنید.”
پیتر برنت در توییتر حرف های زیادی برای گفتن دارد و در به اشتراک گذاشتن نظر خود ابایی ندارد. اغلب اوقات، یک معامله گر کهنه کار در مورد بیت کوین (BTC) صحبت می کند و دیدگاه خود را در مورد بازارهای کریپتو و اصلاحات قیمت بیت کوین ارائه می دهد. این مفسر محبوب در ادامه به ۶۲۶۶۰۰ دنبال کننده خود در توییتر گفت:

“خانه بخرید،ازدواج کنید، مقتصد باشید پس انداز [ماهانه]  خود را در بیت کوین و سهام شرکت های معتبر سرمایه گذاری کنید و نگه دارید و به خرید ادامه دهید و به قیمت های آینده امیدوار باشید.”

پس از اظهارات برنت، فردی از او در توییت پرسید: «پیتر از کی طرفدار بیت کوین هستی؟»

برنت در پاسخ به کاربر توییتر گفت که مدت زیادی است که نسبت به بیت کوین خوشبین است. برنت پاسخ داد: “کسانی که من را بهتر می شناسند می دانند که من سال ها خوش بین بوده ام.” اما من سعی می‌کنم در مورد نمودارها و توییت‌هایی که ترول‌ها به خاطر می‌آورند، صادق باشم، مدتی است که من در مورد نمودارها وقتی سیگنال‌های هشدار می‌فرستند نظر می‌دهم.»

تتر ارز دیجیتالی است که در آینده سود خوبی را خواهد داشت برای اطلاع از قیمت تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید. همچنین استفاده از اندیکاتور VIP میتواند شما در کسب سود بهتر کمک کند.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید پیتر برنت یکی از موفق ترین اشخاص در حوزه ارز دیجیتال و تجارت است. وی با توییت های خود در ارتباط با ارز دیجیتال توانسته است به بسیاری از تریدرها کمک کند که با استفاده از استراتژی های پیتر برنت به کسب سود کافی در دنیای ارز دیجیتال برسند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

3 × دو =

طراحی ربات سفارشی