سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

بسیاری از تریدرها به محض آشنایی با بازار فارکس هیجان زده شده واکثرا نیازی به آموزش فارکس را احساس نمی کنند وبدون برنامه و هدف شروع به ترید کرده و بعد از مدتی که ضررهای زیادی از نظر مالی و روحی متحمل می شوند تازه متوجه نیاز خود به آموزش و برنامه ریزی هدفمند می شوند

اخیرا موضوع و شخصی که توجه من را به خودش جلب کرد فردی بود به نام بنجامین فرانکلین که درباره او حداقل میتوان گفت که فرد تاثیر گذاری بوده است. او بینش و تفکر خوبی در مورد انجام دادن کارها, فرآیند روبرو شدن با مسائل, درمورد خودشناسی و همچنین عوامل موفقیت داشته است. این موارد باعث شد تا ذهنم به سوی معامله گری و همچنین فرآیند پیشرفت کردن معامله گران نوپا کشانده شود و به این فکر افتادم تا از گنجینه های مطالب بنجامین فرانکلین و بر اساس مطالبی که فراگرفتم, مقاله ای در مورد مسائلی  که به فرد معامله گر میتواند کمک کند بنویسم.

در ذیل پنج سخن برای معامله گرانی که در حال پیشرفت هستند ارائه می شود:

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

 

۱- هنگامی که شما برای آماده شدن در انجام کاری شکست میخورید، در اصل شما خود را برای شکست خوردن آماده می کنید.” بنجامین فرانکلین

در معامله گری، مانند تمام مهارت های دیگری که قصد فراگیری آنها را دارید, شما نیازمند به یک برنامه و طرح برای دست یابی به اهداف خود در جهت تبدیل شدن به یک معامله گر سودده میباشید. من همواره داستان هایی را از گوشه و کنار در مورد معامله گرانی می شنوم که با خواندن یک یا دو کتاب توقع دارند که بازار را در طی تعطیلات آخر هفته یاد گرفته و اقدام به معامله گری نمایند. اما به زودی متوجه می شوند که این کار بسیار دشوارتر و پیچیده تر از آنچه به نظر می رسد می باشد.

برای شروع شما میتوانید, اقدام به نوشتن اهداف خود به صورت کاملا واضح و شفاف نمایید و یک زمانبندی معقول برای رسیدن به آن ها در نظر بگیرید (این بازه زمانی را بیشتر از آنچه که مد نظرتان است در نظر بگیرید). سپس بررسی کنید که برای رسیدن از جایی که هستید به جایی که میخواهید برسید, چه چیزهایی نیاز دارید. احتمالا در این مسیر همانند تمامی افرادی که در یک مهارت به موفقیت دست یافته اند، شما نیز نیازمند یک مربی خواهید بود. پس از آن به نوشتن مراحل و گام های بعدی پرداخته و برنامه ای برای گذر از مرحله ای به مرحله ی دیگر تهیه کنید.

مسئله و موضوع مهم، آغاز کردن مراحل کار و انجام آن ها به صورت قدم به قدم تا رسیدن به مقصد خواهد بود. مایکل جردن در این خصوص سخنی دارد که مرا بسیار به یاد این مطلب می اندازد و آن این است که، ” من هرگز به مرحله بعدی فکر نکردم، تنها به اولین مرحله فکر کردم و برای رسیدن به مرحله ی بعدی تلاش نمودم. به همین دلیل، هرگز احساس نکردم که نمیتوانستم کاری را انجام بدهم و یا به اتمام برسانم چون من تمامی مراحل را برای رسیدن به هدفم طی کرده بودم.”

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

 

۲-” کار امروز را هرگز به فردا موکول نکنید.” بنجامین فرانکلین

نویسنده، نقاش، سیاستمدار، دانشمند، موسیقی دان، مخترع و دیپلمات تنها چندین نمونه از عناوین بنجامین فرانکلین هستند. چگونگی دست یابی وی به تمامی این عناوین خارق العاده است، اما تنها یک راه برای رسیدن به آن ها وجود دارد و آن هم تلاش های بسیار زیاد بدون اتلاف وقت است. گاهی اوقات بسیار متعجب میشوم از این که میبینم تعداد زیادی از افراد چگونه وقت خود را در چت روم ها، مکالمات کسل کننده یا به نوشتن درباره ی پست های بی دهدف وبلاگ ها تلف می کنند. دچار سوء تفاهم نشوید، تفریح و تنوع داشتن همیشه مهم است اما اقدامات و کارهای شما بخشی از میراثی است که از خود به جای میگذارید و تعیین کننده این موضوع میباشد که آیا شما یک معامله گر موفق می شوید یا خیر.

داشتن اهداف مشخص و روشن، درسی بود که درسخن اول توضیح داده شد اما گام بعدی تلاش بسیار زیاد برای تبدیل آن ها به واقعیت خواهد بود. از خود بپرسید که شما امروز به چه چیزی انرژی خود را اختصاص می دهید و اینکه این امر به شما در جهت دست یابی به اهدافتان کمک می نماید یا خیر. آیا این امر یادگیری در مورد پرایس اکشن یا سیستم معامله گری است یا صحبت کردن در مورد موضوع مسخره ای که بی ارزش است؟ من تقریبا مطمئن هستم که بنجامین بخش اعظم وقت خود را به طور پیوسته بر روی چیزهایی صرف کرد که به وی کمک نمودند تا کار و اختراعات خود را به مرحله بالاتر برساند و این دقیقا دلیل ماندگار شدن نام وی است. از خودتان بپرسید که آیا کاری که انجام میدهید همان چیزی است که دوست دارید در آینده به این خاطر به یاد آورده شوید. این به شما کمک میکند تا وقت خود را بسنجید و این که از آن در جهت تبدیل شدن به یک معامله گر موفق, به طرز بهینه ای استفاده می کنید.

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

 

۳- “مادامی که برای رسیدن به هدف حرکت میکنید شما شکست را تجربه خواهید کرد, پس از اشتباه کردن نترسید.” بنجامین فرانکلین

واقعا در مورد معامله گری در بازار فاركس این صحبت صدق میکند و همچنین میتوان گفت در سایر شغل های مهم نیز شکست وجود دارد. اگر شما از اشتباه کردن بترسید آنگاه هنگامی که موقعیت خوبی برای معامله کردن و پوزیشن گرفتن پیش می آید شما پر از ترس و دلهره خواهید بود.  آیا این اتفاق برای شما افتاده که به خاطر ضرر و اشتباه اخیر, برای معامله کردن در موقعیتی که پیش آمده دچار شک و شبهه شوید؟

ترس منجر به موفقیت و همچنین پذیرش ریسک که یکی از قسمت های معامله گری است نمیشود! فارغ از اینکه معامله گرهستید یا خیر و بدون شخصی سازی مسائل, به خودتان اجازه اشتباه کردن بدهید. با این کار شما به خودتان این اجازه را میدهید که تمام هوش ذاتیتان را در این فرآیند به کار گیرید و بتوانید ذهنیت یک معامله گر موفق را در خودتان بوجود آورید.

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

 

۴-“سه چیز وجود دارد که بسیار سخت هستند : فولاد , الماس و شناخت نسبت به خود.” بنجامین فرانکلین

شناخت نسبت به خود احتمالا سخت ترین کاری است که در طول دوران زندگیمان انجام خواهیم داد, درکنار مواردی همچون: مواجه با مرگ خود و یا عزیزانی که کاملا دوستشان داریم.

شروع فرایند معامله گری در واقع قرار گرفتن در مقابل آینه میباشد. چه متوجه این موضوع شده باشید و یا خیر, مارکت به شما قسمت های کشف نشده وجودتان را نشان خواهد داد, تصویر شخصی از خودتان, احساساتتان و این که چگونه با موارد نامعین و همچنین با شکست مواجه میشوید.

شناخت از خود برای فرآیند معامله گری ضروری است و بهترین کار این است که با خودتان روراست باشید. مخصوصا در مواجه با موارد ضعف و همچنین باورها وعقاید محدود کننده ای که دارید. برای درک و روبرو شدن با آنها شجاع باشید. در اصل شما روی مواردی کار خواهید کرد که قوی ترین عامل عقب افتادن شما هستند.

پنج سخن برای معامله گران در حال پیشرفت

 

۵-“انرژی و پافشاری منجر به تسخیر هر چیزی خواهد شد.” بنجامین فرانکلین

فرآیند یادگیری معامله گری تا در آن به موفقیت برسید و یا حفظ موفقیت وقتی آن را کسب کردید, میتواند کار طاقت فرسایی باشد. روزهایی خواهد بود که هیچ چیز درست پیش نمی رود و آنجاست که میخواهید تسلیم شوید, جایی که پیروی نکردن از نظم وهمچنین هرم معامله گری و یا انجام ندادن کارهایی که به موفقیت شما کمک میکند راحت تر خواهد بود.

در این مواقع مهمترین چیز این است که تسلیم نشوید و از این فرآیند خارج نشوید و راه آسان را انتخاب نکنید. هر زمان که که شما در این مواقع پرچالش به سمت جلو حرکت کنید, این موضوع باعث خواهد شد که قدرت واستحکام شما بیشتر شود و این به شما اعتماد به نفسی خواهد داد که ستون اصلی فرآیند موفقیت شما خواهد شد و به شما اجازه خواهد داد تا نهایتا بر تمامی موانع غلبه کنید و به ثبات در این فرآیند برسید.

زمانی که گزینه ای به اسم تسلیم شدن وجود نداشته نباشد, پیشروی کردن تنها چیزی است که در انتظار ماست.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یازده − 3 =

طراحی ربات سفارشی