سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

پروتکل آوه نام خود را به آوارا تغییر داد! چه تغییرات دیگری در راه است؟

پروتکل آوه نام خود را به آوارا تغییر داد! چه تغییرات دیگری در راه است؟

پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز آوه (Aave) در تلاشی هماهنگ برای گسترش پایگاه کاربری خود در سراسر اکوسیستم وب ۳، رسماً به آوارا (Avara) تغییر نام داد.
آوارا یک کلمه فنلاندی است که دارای چند معنی است، از جمله «گسترده»، «باز» و «شمول». این کلمه همچنین کاربرد محاوره‌ای دارد که به معنای «بیشتر از آنچه می‌بینید» است. بنیانگذار و مدیر عامل آوارا، استانی کولچوف، ادعا کرد که این تعاریف، الهام‌بخش انتخاب نام و هویت جدید این شرکت بوده است. کولچوف افزود:

ما به نوآوری در دیفای و ساخت ابزار برای توسعه‌دهندگان ادامه خواهیم داد و در عین حال، محصولات جدید، بصری و قانع کننده‌ای را ایجاد خواهیم کرد که افراد بیشتری را جذب می‌کنند.

او تغییر نام این پروتکل را آغاز عصر جدیدی می‌داند که در آن، فناوری بلاکچین برای همه قابل دسترس، سرگرم‌کننده و قابل استفاده خواهد بود. این حرکت منعکس‌کننده تلاش‌های آزمایشگاه پالیگان برای تغییر نام توکن MATIC خود به POL است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

علاوه بر تغییر نام تجاری، آوارا همچنین اولین خرید خود را با خرید استارتاپ وب ۳ Los Feliz Engineering مستقر در لس آنجلس انجام داده است. این استارتاپ در زمینه توسعه نرم افزار وب ۳ فعالیت دارد.
به گفته کولچوف، تغییرات جدید این پروتکل، صرفاً تغییر در نام یا ساختار نیستند، «این‌ها گام‌های مهمی به سوی مأموریت نهایی ما هستند: اینترنت باز و غیرمتمرکز که عادلانه باشد، مشارکت را برانگیزد و نوآوری را تقویت کند.»

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

17 + 16 =

طراحی ربات سفارشی