سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

پانترا کپیتال به‌دنبال سرمایه‌گذاری جدید در تون کوین است

پانترا کپیتال به‌دنبال سرمایه‌گذاری جدید در تون کوین است

شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی پانترا کپیتال قصد دارد برای سرمایه‌گذاری جدید در تون کوین (TON) اقدام به جذب سرمایه کند. این خبر پس از سرمایه‌گذاری قابل توجه قبلی پانترا در تون منتشر شده است. پانترا در ایمیلی با عنوان «فرصت سرمایه‌گذاری پانترا در تون» از علاقه‌مندان دعوت کرده تا با حداقل سرمایه‌گذاری ۲۵۰,۰۰۰ دلار در این طرح مشارکت کنند.

تون در حال حاضر نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و اخیراً به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است. محبوبیت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین تون، از جمله Tapswap و Pixelverse، باعث افزایش توجه به این پروژه شده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

13 − 12 =

طراحی ربات سفارشی