سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ویتالیک بوترین کیست؟ با خالق اتریوم آشنا شوید!

ویتالیک بوترین کیست؟ با خالق اتریوم آشنا شوید!

ویتالیک بوترین نویسنده و برنامه‌نویس روسی کانادایی است. او فعالیت خود را در انجمن بیت کوین از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد و از آن پس، مقالاتی در مجله‌ بیت کوین توسط وی نوشته می‌شد.

ویتالیک در ابتدا به‌عنوان یک نابغه در اتریوم که دومین پایگاه ارز دیجیتال است، شناخته شد. وی همچنین ادعا می‌کرد که به نوشتن پروژه‌ای خلاقانه و رو به رشد با ارزش بیش از ۶۵ میلیارد دلار مشغول است. با‌این‌حال ویتالیک تنها یک پسر ۲۳ ساله بود که ایده‌های خلاقانه و رویاهای بزرگی را در سر می‌پروراند.

دوران کودکی ویتالیک بوترین


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


۳۱ ژانویه سال ۱۹۹۴ روزی بود که ویتالیک در شهر کلومنا واقع در مسکو چشم به جهان گشود. ویتالیک تنها ۶ سال داشت که خانواده‌ او برای ساختن یک زندگی بهتر به کشور کانادا مهاجرت کردند. ویتالیک همزمان با تحصیل در مقطع سوم ابتدایی در یک برنامه‌ استعدادیابی شرکت کرد. شرکت در این برنامه باعث شد تا فرصت‌های زیادی بر سر راه او قرار بگیرد و به جایگاهی دست یابد که در بین همسن‌و‌سالان وی بی‌سابقه بود.

ویتالیک در این برنامه به استعداد و مهارت‌ خارق‌العاده‌ی خود نسبت به افراد دیگر و حتی معلمانش پی برد. او در رشته‌های برنامه‌نویسی و ریاضی استعداد ذاتی داشت، علاقه و اشتیاق زیاد او برای یادگیری علم اقتصاد به گونه‌ای بود که نظر همه را به خود جلب می‌کرد. او به‌راحتی می‌توانست اعداد هشت رقمی را به‌صورت ذهنی و  بسیار سریع‌تر از هم‌سن‌وسالان خود جمع ببندد.

بوترین با همایش‌ها و اجتماعات مردمی بیگانه بود و اکثر مردم نیز او را به‌عنوان نابغه‌ ریاضی می‌شناختند. وی در همان دوره به این موضوع می‌اندیشید که چرا نمی‌تواند همانند دیگر افراد جامعه، یک زندگی عادی داشته باشد.

برخی بر این عقیده‌اند که ویتالیک به‌سختی با فرهنگ کشور کانادا وفق پیدا کرده است. استعداد ذهنی خارق‌العاده و مهارت‌های باورنکردنی ویتالیک، او را به یکی از پیش‌تازان این عرصه تبدیل کرده بود. از سوی دیگر آموزش‌های مداوم در زمینه‌ سیستم‌های اینترنتی که در اختیار او قرار می‌گرفت، باعث ایجاد تاثیرات منفی در روابط حرفه‌ای و شخصی او شده بود.

ویتالیک چهار سال در مدرسه‌ی خصوصی آبلارد تورنتو تحصیل کرد. وی همیشه از آن دوره به‌عنوان یکی از دور‌ه‌های شگفت‌انگیز و پرثمر زندگی‌اش یاد می‌کند. مدرسه آبلارد، نگرش ویتالیک را نسبت به تحصیلات و درس به کلی تغییر داد. ایجاد تغییرات ناگهانی در دیدگاه او بعد از ورود به این مدرسه قابل توجه بود.

ویتالیک در این مدرسه اشتیاق ذاتی خود را برای یادگیری کشف کرد و از آن پس، کسب علم و دانش به عنوان یکی از اهداف اصلی زندگی او محسوب می‌شد. او همیشه نمرات بسیار خوبی کسب می‌کرد، اما طی یک دوره‌ کوتاه وقت و تمرکز اصلی ویتالیک به‌جای انجام تکالیف، صرف جلو رفتن مراحل بازی دنیای «وارکرفت» (Warcraft) شد.

او از سن ۱۳ سالگی از طرفداران این بازی بود و این روند نیز تا سال ۲۰۱۰، درست قبل از تغییرات شخصیت ویتالیک در نسخه‌ جدید این بازی ادامه داشت. ویتالیک تمام شب گریه کرد، در حقیقت این موضوع  باعث شد که او از آن پس به اثرات منفی خدمات توزیع‌شده در زندگی افراد بیندیشد. به همین دلیل هم بود که بازی دنیای وارکرفت را برای همیشه کنار گذاشت.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو + 4 =

طراحی ربات سفارشی