سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ورلدکوین در برنامه‌هایی چون ردیت و تلگرام قابل استفاده شده است

ورلدکوین در برنامه‌هایی چون ردیت و تلگرام قابل استفاده شده است

ورلدکوین در برنامه‌هایی چون ردیت و تلگرام قابل استفاده شده است

ورلدکوین نسخه جدیدی از ویژگی World ID خود را به نام “World ID ۲.۰” راه اندازی کرده است.

طبق اعلامیه منتشر شده، نسخه جدید با برنامه‌هایی چون شاپیفای، بازی ماینکرفت، ردیت و تلگرام یکپارچه شده و به کاربران اجازه می‌دهد انسان بودن خود را در این پلتفرم‌ها ثابت کنند.
در این اطلاعیه آمده است که یکپارچه‌سازی جدید به برنامه‌های موجود از جمله دیسکورد نیز اضافه می‌شود. نسخه جدید همچنین به توسعه دهندگان اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا بین سطوح مختلف احراز هویت، از “lite” تا “max” یکی را انتخاب کنند.

این سطوح جدید در نظر گرفته شده راه‌های بیشتری برای استفاده افراد از شناسه جهانی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، برنامه‌ای که به امنیت بالایی نیاز دارد ممکن است از کاربران بخواهد که شناسه تأیید شده توسط عنبیه چشم داشته باشند. در مقابل، برنامه‌هایی که بیشتر بر راحتی تمرکز می‌کنند ممکن است فقط به شناسه جهانی «تأیید دستگاه» متصل به تلفن همراه کاربر نیاز داشته باشند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یک + سه =

طراحی ربات سفارشی