سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

هشدار رئیس پلیس فتا اصفهان درباره همستر کامبت

هشدار رئیس پلیس فتا اصفهان درباره همستر کامبت

سیدمصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان در گفتگویی اظهار داشته که به‌تازگی شاهد خرید و فروش امتیاز حساب‌های کاربری همستر کامبت یا بازی‌های مشابه هستیم و این در صورتی است که هیچ تضمینی برای تعلق ارزش مالی به نتایج این بازی‌ها وجود ندارد. وی اظهار داشت که خرید و فروش امتیاز این حساب‌های کاربری می‌تواند به ابزاری برای کلاهبرداری تبدیل شود.

مرتضوی تصریح کرد که کاربران فضای مجازی باید مراقب باشند که این موضوع می‌تواند کلاهبرداری در قالب لینک‌های آلوده، فیشینگ و تخلیه حساب‌های بانکی را افزایش دهد، در واقع افراد باید مراقب باشند روی لینک‌هایی تحت عنوان همستر کامبت دارای منبع ناشناس کلیک نکنند و به جای ربات‌های مذکور، اقدام به نصب بدافزار نکنند. او در ادامه گفت که همستر کامبت منبع و مدیریت‌کننده مشخصی ندارد، از جایگاهی داخل کشور برخوردار نیست و هیچ تضمینی برای لیست شدن درآمدهای کسب شده این بازی در صرافی‌ها وجود ندارد؛ افراد به‌منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های متعدد بیان شده، باید رعایت توصیه‌ها را مد نظر قرار دهند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

5 × 4 =

طراحی ربات سفارشی