سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

نهنگ‌ها به خرید میلیونی چین لینک ادامه می‌دهند! چه اتفاق مهمی در راه است؟

نهنگ‌ها به خرید میلیونی چین لینک ادامه می‌دهند! چه اتفاق مهمی در راه است؟

گزارش‌ها حاکی از آنند که یک نهنگ، مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را جمع‌آوری کرده است. به گزارش پلتفرم Lookonchain، این نهنگ در هشت ساعت گذشته، ۳۱۲،۹۰۱ واحد LINK به ارزش تقریباً ۳٫۸۱ میلیون دلار را خریداری کرده است.
این سرمایه‌گذار بزرگ یا نهنگ که به آنها در اصطلاح «پول هوشمند» نیز گفته می‌شود، سابقه معاملات پرسودی در فضای کریپتو دارد و از معاملات ۱۰ توکن مختلف، مجموعاً بیش از۳٫۹ میلیون دلار سود کرده است.
در همین حال، پلتفرم ردیابی Whale Alert نیز گزارش داده که ۳٫۸ میلیون LINK، به ارزش حدودی ۴۶ میلیون دلار، بین کیف پول‌های ناشناس جابه‌جا شده است. این تراکنش که بر بستر بلاکچین اتریوم ثبت شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده و فعالان بازار در مورد تأثیرات احتمالی آن گمانه‌زنی می‌کنند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

معامله‌گران حرفه‌ای اغلب نقل و انتقالات یک ارز دیجیتال در مقیاس بزرگ را به دقت زیر نظر می‌گیرند؛ زیرا چنین تراکنش‌هایی ممکن است قبل از رویدادهای مهمی مانند سفارشات فروش بزرگ یا ذخیره انبوه نقدینگی انجام شوند.
بر اساس داده‌های بازار، چین لینک در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۲٫۵ دلار معامله می‌شود که بیش از ۱۳ درصد در یک هفته گذشته رشد دارد. علاوه بر این، حجم معاملاتی این ارز دیجیتال نیز در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 + 6 =

طراحی ربات سفارشی