سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین از اتریوم پیشی گرفته است

میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین از اتریوم پیشی گرفته است

میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین از اتریوم پیشی گرفته است

بر اساس داده‌های دبلاک، میانگین ۷ روزه کارمزد تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین از اتریوم پیشی گرفته است. درحالی‌که در میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین طی ۷ روز گذشته با افزایش ۴۸.۴درصدی از ۸.۵۹ دلار به ۱۲.۷۵ دلار در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) رسید، کارمزد تراکنش‌های اتریوم در این روز تنها ۷.۵۵ دلار بود. ربکا استیونز، تحلیلگر تحقیقاتی دبلاک گفت: «به نظر می رسد که موج جدیدی از علاقه به ضرب و معامله توکن‌های اردینالز باعث شده است که بیت کوین به‌طور متوسط کارمزد تراکنش بیشتری نسبت به اتریوم داشته باشد».

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

هشت + 3 =

طراحی ربات سفارشی