سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین همچنان هدف ۲۲۰ هزار دلاری را دارد

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین همچنان هدف ۲۲۰ هزار دلاری را دارد

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین همچنان هدف ۲۲۰ هزار دلاری را دارد

مکس کایزر، تحلیل‌گر محبوب و میزبان پادکست Orange Pill، با انتشار پستی در ایکس دیدگاه خوش بینانه خود را در مورد اینکه چرا هنوز انتظار دارد بیت کوین به سطح قابل توجه ۲۲۰۰۰۰ دلار برسد، به اشتراک گذاشت.

کایزر در مورد پیش بینی خود مبنی بر رسیدن بیت کوین به ۲۲۰۰۰۰ دلار در آینده قابل پیش بینی خوشبین است. کایزر با ذکر این نکته که ایالات متحده قصد دارد ۱.۵ تریلیون دلار در این سه ماهه وام بگیرد و در سه ماهه گذشته نیز یک تریلیون دلار وام گرفته بود؛ می‌گوید رشد سریع بدهی ایالات متحده او را متقاعد می‌کند که قیمت ارز دیجیتال پرچمدار جهانی به شدت افزایش می‌یابد.

کایزر به ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده ایکس خود تاکید کرد که دیدگاه او تغییر نکرده و بیت‌کوین ۲۲۰ هزار دلاری نزدیک‌تر از همیشه است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو × 4 =

طراحی ربات سفارشی