سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین در این روند صعودی به بالاترین حد خود می‌رسد

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین در این روند صعودی به بالاترین حد خود می‌رسد

مکس کایزر می‌گوید بیت‌کوین در این روند صعودی به بالاترین حد خود می‌رسد

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بیش از دو برابر شده است و بیش از ۱۳۴ درصد نسبت به سقوط کریپتو در سال ۲۰۲۲ بازگشته و از سرمایه گذاری هایی مانند سهام و طلا بهتر عمل کرده است. حال مکس کایزر، حامی بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین می‌تواند به بالاترین حد خود (ATH) برسد. کایزر در توییتی اعلام کرد: بیت‌کوین در این روند صعودی به بالاترین حد خود می‌رسد، پس از آن ۲۲۰۰۰۰ دلار هدف بعدی است.

بالاترین حد بیت‌کوین ۶۹ هزار دلار است.
انتظاراتی که مکس کایزر (Max Keizer) بیان کرد نیز مشابه انتظارات مدیر عامل گلگسی دیجیتال مایک نووگراتز است که پیش بینی کرده بود بیت کوین ممکن است با تایید ETF به بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار برسد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج × سه =

طراحی ربات سفارشی