سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مقایسه کیف پول لجر نانو ایکس و لجر نانو اس

معرفی برترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال برای موبایل

کیف پول‌های لجر نانو را می‌توان به‌عنوان ایمن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در نظر گرفت. این کیف پول‌های سخت‌افزاری جهت ذخیره و نگهداری رمز ارزهای مختلف همچون بیت کوین، اتریوم و… مورداستفاده قرار می‌گیرند.

به‌صورت کلی سطح ایمنی در یک کیف پول ارز دیجیتال یکی از اصلی‌ترین فاکتورها به‌حساب می‌آید، چرا که در صورت هک شدن کیف پول و از دست رفتن دارایی‌های دیجیتال کاربران، بازیابی آن‌ها عملا ممکن نخواهد بود.

کیف پول‌های لجر که از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند در دو مدل Ledger Nano S و Ledger Nano X به بازار عرضه‌ شده‌اند و هر دو مدل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند؛ مدل Ledger Nano S Plus نیز اخیرا به بازار ارائه شده است. البته ما در این مقاله فقط دو مدل نانو اس و نانو ایکس را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام کیف پول سخت‌افزاری را از میان این دو برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خود انتخاب کنیم؟


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


اگر شما نیز قصد خرید یکی از این دو کیف پول را دارید و در انتخاب نهایی خود دچار تردید هستید، جهت بررسی و مقایسه‌ میان لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در این مطلب همراه ما باشید. اما در ابتدای کار بد نیست تا کمی در مورد شرکت لجر که سازنده‌ این دو کیف پول است اطلاعاتی را به‌ دست آوریم.

توضیحی مختصر در مورد شرکت Ledger

این شرکت در سال ۲۰۱۴ و با هدف تامین امنیت در عرصه‌ ارزهای دیجیتال و به‌وسیله‌ تعدادی از متخصصین حوزه‌ ارزهای دیجیتال پایه‌گذاری شد، اما اساس فعالیت‌های کمپانی لجر بر طراحی و ساخت سیستم‌عامل BOLOS است و این سیستم‌عامل را در تمامی سخت‌افزارهای تولیدی خود مورداستفاده قرار می‌دهند.

از طرفی برجسته‌ترین محصول تولیدی به‌وسیله‌ شرکت لجر، کیف پول‌های سخت‌افزاری این شرکت است که تحت عنوان تجاری «لجر» (ledger) به بازار عرضه ‌شده‌اند و در سرتاسر دنیا مشتریان بسیاری دارند.

نوشته های مشابه

این شرکت هم‌اکنون بیش از صد و سی کارمند دارد و در شهرهایی مثل پاریس و سن فرانسیسکو دارای شعب رسمی است. همچنین کمپانی لجر در حدود نزدیک به صد و بیست کشور دنیا نمایندگی فروش رسمی نیز دارد، ولی به علت تحریم‌های اعمال‌شده بر کشور ما، ایران جزء این کشورها نیست.

خب! حالا که به‌طور کوتاه با شرکت لجر آشنا شدیم، باید به سراغ کیف پول‌های این شرکت برویم. به‌صورت کلی هر دو این کیف پول‌های لجر، جزو کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال به‌حساب می‌آیند. ازاین‌رو قصد داریم تا پیش از پرداختن به موضوع اصلی این مطلب، به‌طور خلاصه در مورد کیف پول‌های سخت‌افزاری اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم تا با دید بازتری به سراغ این دو کیف پول برویم.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه − یک =

طراحی ربات سفارشی