سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مقایسه روش‌های کم‌ریسک سرمایه‌گذاری

مقایسه روش‌های کم‌ریسک سرمایه‌گذاری

در آخرین قسمت از فصل اول ویدئوکست رهنمون به سراغ مقایسه روش‌های سرمایه‌گذاری امن رفته‌ایم. در این فصل سعی کردیم مفاهیم بسیار اولیه از سرمایه‌گذاری را ذکر کنیم. در کنار آن سه روش از کم‌ریسک‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری را هم معرفی کنیم و آموزش دادیم.

در قسمت دوم درباره صندوق‌های با درآمد ثابت توضیحاتی ارائه کردیم. در قسمت چهارم به سراغ سپرده‌گذاری بانکی رفتیم و در قسمت ششم هم درباره سرمایه‌گذاری در اوراق صحبت کردیم.

اما برای اینکه مطالب این فصل جمع‌بندی شوند، در قسمت پایانی آن، این روش‌ها به‌علاوه سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ثابت را مقایسه می‌کنیم.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با درآمد ثابت

صندوق‌‌های سرمایه‌‌گذاری با درآمد ثابت یکی از کم‌ریسک‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس هستند که کمی بیشتر از سود بانکی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند. این صندوق‌ها سرمایه شما را در سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت، و سایر اوراق بدون ریسک قابل معامله در بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند. این صندوق‌ها مناسب افرادی است که تمایل دارند تا سودی قابل اطمینان و مطلوب، ولی با حداقل ریسک دریافت کنند.

 

سرمایه‌گذاری در اوراق

اوراق قرضه، نوعی از سرمایه‌گذاری است که در آن سرمایه‌گذار به شخص حقوقی یا یک نهاد پول قرض می‌دهد و شرکت سرمایه‌پذیر متعهد می‌شود تا وجه یا اعتبار مورد‌نظر را در برهه زمانی مشخص و با پرداخت سود دوره‌ای ثابت بازپرداخت نماید. اوراق قرضه اسنادی هستند که براساس آنها ناشر متعهد می‌شود بهره سالانه‌ای را در فاصله‌های زمانی مشخص به دارنده آن پرداخت کند و در سررسید، اصل مبلغ را بازپرداخت کند.

 

سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی

سپرده‌گذاری یکی از ساده‌ترین و امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور ما محسوب می‌شود. ماده سه از فصل دوم قانون عملیات بانکی بدون ربا عنوان می‌کند که بانک‌ها تحت عناوین زیر می‌توانند سپرده افتتاح کنند:

 

الف) سپرده‌های قرض‌الحسنه شامل: سپرده جاری و سپرده پس‌انداز

ب) سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار

 

دارایی ثابت

دارایی ثابت یا Fixed assets به املاک، تجهیزات، دستگاه‌ها و هر دارایی قابل لمس گفته می‌شوند. دارایی‌های ثابت در واقع دارایی‌هایی هستند که نمی‌توان آنها را در طول یک سال مصرف کرد. در کسب و کار به این دارایی‌ها، دارایی‌های سرمایه‌ای هم گفته می‌شود.

 

برای درک بهتر توضیحات ارائه شده در ویدئو، شاید لازم باشد درباره اصطلاح «نقدشوندگی» هم توضیحی ارائه دهیم.

 

نقدشوندگی

نقدشوندگی به این موضوع اشاره دارد که با چه سرعتی می‌توان یک دارایی یا سهام را به قیمت واقعی در بازار فروخت. به‌عبارت دیگر اگر بتوان یک دارایی را به‌سرعت و بدون دردسر به وجه نقد تبدیل کرد، نقد شوندگی بیشتری دارد.

 

با این توضیحات می‌توانید قسمت آخر از ویدئوکست رهنمون که به مقایسه این روش‌ها می‌پردازد را مشاهده کنید. فصل دوم رهنمون به‌زودی منتشر می‌شود و در آن درباره مباحث دیگری از سرمایه‌گذاری شخصی صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

9 + یازده =

طراحی ربات سفارشی