سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مشاور شرکت تتر می‌گوید بیت‌کوین درحال انتقال از هولدرهای ضعیف به قوی است

تتر ۴۱ آدرس مرتبط با تحریم‌های ایالات متحده را مسدود کرد

مشاور شرکت تتر می‌گوید بیت‌کوین درحال انتقال از هولدرهای ضعیف به قوی است

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، پس از رشد قیمتی اخیر با کاهش قیمت مواجه شده است؛ با این وجود به عقیده مشاور استراتژی تتر، بیت‌کوین‌ها درحال تغییر مالکیت از افراد ضعیف به قوی هستند. گابور گورباکس، مشاور استراتژی در تتر و سرمایه‌گذاری ون‌ایک در ایکس نوشت: «کاهش قیمت اخیر نگرانی ندارد و اتفاق تازه‌ای نیست، صاحبان ضعیف بیت‌کوین درحال فروش هستند و جایگزین آن‌ها افراد قوی خواهند بود.»

محققان گلس‌نود نیز در گزارش خود گفته‌اند که دارندگان بلندمدت به‌طور متوسط با توجه به قیمت‌های فعلی از سود ۵۵ درصدی در سپرده خود بهره می‌برند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

8 − 5 =

طراحی ربات سفارشی