سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مسترکارت با همکاری شرکت وان‌اینچ، کارت بانکی وب۳ صادر می‌کند

مسترکارت با همکاری شرکت وان‌اینچ، کارت بانکی وب۳ صادر می‌کند

به گزارش کوین‌دسک، شبکه تجمیع‌کننده صرافی‌های غیرمتمرکز وان‌اینچ، با همکاری شرکت توسعه‌دهنده کارت‌های ارز دیجیتال بانکس و با پشتیبانی غول پرداخت‌های مالی یعنی مسترکارت، کارت بانکی وب۳ وان‌اینچ را راه‌اندازی می‌کنند. این کارت امکان پرداخت آنلاین و حضوری با ارزهای دیجیتال و برداشت نقدی از خودپردازها را فراهم می‌کند. همچنین به تازگی گزارش شده است که مسترکارت به‌دنبال همکاری احتمالی با کیف پول اتریوم متامسک نیز است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

15 − 10 =

طراحی ربات سفارشی