سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مدیرعامل فرانکلین تمپلتون: تقاضای بسیار زیادی برای بیت کوین وجود دارد

مدیرعامل فرانکلین تمپلتون به‌صورت شخصی روی بیت‌کوین، اتریوم و یونی‌سواپ سرمایه‌گذاری کرده است

مدیرعامل فرانکلین تمپلتون: تقاضای بسیار زیادی برای بیت کوین وجود دارد

جنی جانسون، مدیرعامل فرانکلین تمپلتون که یکی از مجموعه‌‌های عرضه‌کننده ETF نقدی بیت کوین در آمریکاست، اخیراً در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی گفته است شرکت او به این خاطر تصمیم به راه‌اندازی صندوق بورسی بیت کوین گرفت که «تقاضای روزافزون» زیادی برای این ارز دیجیتال وجود دارد. او همچنین گفته بیت کوین تنها یکی از مجموعه فرصت‌هایی است که تصور می‌کنند در فضای ارزهای دیجیتال وجود دارد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار × 1 =

طراحی ربات سفارشی