سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مدیرعامل بایننس: بیت کوین امسال از ۸۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت

مدیرعامل بایننس: بیت کوین امسال از ۸۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت

ریچارد تنگ، مدیر اجرایی بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، اخیراً بینش خود را در مورد آینده بیت کوین در رویدادی در بانکوک به اشتراک گذاشت.

طبق گزارش بلومبرگ، تنگ می‌گوید که بیت کوین در آستانه عبور از مرز ۸۰۰۰۰ دلار است که ناشی از افزایش علاقه نهادها و جریان‌های جدید، به لطف وجود ۱۰ صندوق قابل معامله در بورس بیت‌ کوین است. تنگ که پس از کناره‌گیری چانگ‌پنگ ژائو، نقش مدیرعامل را در بایننس به عهده گرفت، در ابتدا پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین سال را در حدود ۸۰ هزار دلار خواهد بست. با این حال، با توجه به خط سیر فعلی «کاهش عرضه و ادامه تقاضا»، او اکنون معتقد است که از این رقم فراتر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

12 + شانزده =

طراحی ربات سفارشی