سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مایکل سیلور: هرج و مرج برای بیت کوین مفید است

مایکل سیلور: هرج و مرج برای بیت کوین مفید است

مایکل سیلور، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) معتقد است که ناآرامی‌ها و تنش‌های ژئوپلیتیک برای بیت کوین مفید است. او شب گذشته با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت: «هرج و مرج برای بیت کوین مفید است.»

سیلور معتقد است که بیت کوین در میان ناآرامی‌های ژئوپلیتیک، به‌عنوان پوششی در برابر و عدم قطعیت‌های اقتصادی عمل می‌کند و به شهرت خود در این زمینه می‌افزاید. با این حال، بسیاری از کاربران به این پست او واکنش منفی نشان دادند و حتی بازار نیز بر خلاف دیدگاه سیلور، همزمان با حمله ایران به اسرائیل شاهد افت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها بود و سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های امن‌تر حرکت کردند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یک + شش =

طراحی ربات سفارشی