سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مایکل سیلر : تقاضا برای بیت کوین می تواند تا ۱۰ برابر در عرض ۱۲ ماه افزایش یابد

مایکل سیلر : تقاضا برای بیت کوین می تواند تا 10 برابر در عرض 12 ماه افزایش یابد

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

بنیانگذار شرکت MicroStrategy تاکید کرد که تقاضا برای بیت کوین پس از نصف شدن سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

با نصف شدن بیت کوین تنها چند ماه دیگر ، مایکل سیلر بنیانگذار MicroStrategy و گاو نر بیت کوین فکر می کند که تقاضا برای BTC می تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ تا ۱۰ برابر افزایش یابد ، طی یک سخنرانی در کنوانسیون کریپتو استرالیا ۲۰۲۳ در ۱۰ نوامبر از سیلر خواسته شد که چشم انداز خود را برای بیت کوین و اکوسیستم آن در چهار تا پنج سال آینده بیان کند.

در پاسخ ، سیلر در ابتدا خلاصه‌ای از دوره بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ ارائه کرد و خاطرنشان کرد که بیت‌کوین از یک دارایی غیرقانونی خارج از کشور به یک برنامه جریان اصلی نهادینه‌ شده تبدیل شد ، سیلر در کوتاه مدت گفت که BTC تا پایان سال ۲۰۲۴ به یک دارایی جریان اصلی نوجوانان تبدیل خواهد شد ، زیرا او پویایی های کلیدی پیرامون عرضه و تقاضا را که به زودی وارد عمل خواهد شد برجسته کرد من فکر می کنم که این ۱۲ ماه آینده بسیار بزرگ خواهد بود ، زیرا تقاضا به صورت ماهانه باید دو یا سه برابر شود یا شاید با ضریب ۱۰ افزایش یابد و عرضه موجود برای فروش در ماه آوریل به نصف کاهش خواهد یافت.

بنابراین به جای یک میلیارد دلار بیت کوین در دسترس ماینرها در هر ماه ، نیم میلیارد خواهد بود و این بسیار بی سابقه است که شما از تعادل عرضه و تقاضای ۱۵ میلیارد دلاری تقاضای ارگانیک و ۱۲ میلیارد دلاری عرضه ارگانیک خارج شوید ، چه اتفاقی می‌افتد وقتی یکی دو برابر شود و دیگری نصف شود؟ قیمت در حال تعدیل است.

سیلر در ادامه ۱۲ ماه آینده بیت‌کوین را به‌عنوان مهمانی خروج توصیف کرد زیرا دارایی از کالج فارغ‌التحصیل شده و به دنیای واقعی می‌رود ، با نگاهی به سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ ، سیلر پیش‌ بینی کرد که بیت کوین همچنان در مرحله رشد بالایی خواهد بود ، زیرا پذیرش در صنعت فناوری بزرگ و بانک‌های بزرگ در سراسر جهان گسترش می‌یابد و هر دو بخش بیت کوین را در محصولات و خدمات خود ادغام می‌کنند.

سیلر همچنین گفت که انتظار دارد شاهد رقابت زیادی بین شرکت‌هایی مانند اپل و متا (فیس بوک) باشد تا بیت‌کوین را به دست بیاورند تا در نهایت به سودهای بزرگ بفروشند ، شما رقابت شدید و اراده ای در بین وال استریت ها برای به دست آوردن بیشترین سهم از دارایی ها خواهید داشت و صرافی های رمزنگاری در حال رقابت خواهید بود و شرکت های فناوری دیگر را نیز درگیر خواهید کرد ، این یک چک خواهد بود.

چک دیگر زمانی خواهد بود که مگا بانک های بزرگ یا متولیان بیت کوین با جی پی مورگان ، مورگان استنلی ، گلدمن ساکس ، بانک آمریکا ، دویچه بانک و می دانید زمانی که وام می دهند و وام مسکن می دهند و آن را سفارشی می کنند و خرید و فروش آن ، من فکر می کنم که این دومین بررسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

9 − دو =

طراحی ربات سفارشی