سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

مایکرواستراتژی با سرمایه‌گذاری در بیت کوین ۱۳۲ میلیون دلار سود کرده است

مایکرواستراتژی بیش از ۱۶هزار بیت کوین جدید به ارزش ۶۰۰میلیون دلار خرید

شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) تا ۲۳ اکتبر  (۱ آبان) حدود ۱۵۸ هزار و ۲۴۵ بیت کوین (به ارزش ۴.۸۴۷ میلیارد دلار) داشت و سود آن از سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال به ۱۳۲ میلیون دلار می‌رسید. به عبارت دقیق‌تر، مایکرواستراتژی هر بیت کوین خود را به طور متوسط با قیمت ۲۹ هزار و ۸۷۰ دلار خریداری کرده و در حال حاضر به ازای هر توکن حداقل ۱۳۰ دلار سود کرده است.

ارزش سبد سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی در بیت کوین از سال ۲۰۲۰

مایکرواستراتژی خرید بیت کوین را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد و تا سال ۲۰۲۳ به این کار ادامه داد. به نظر می‌رسد بهبود قیمت بیت کوین بعد از فشارهای شدید بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا، افزایش نرخ بهره این کشور و ورشکستگی شرکت‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال در این مسئله تاثیرگذار بوده است.

این شرکت آخرین بار در ماه سپتامبر (شهریور) ۵ هزار و ۴۴۴ بیت کوین جدید را خریداری کرده بود. مایکل سیلور (Michael Saylor)، یکی از بنیان‌گذاران مایکرواستراتژی، با انتشار نمودار زیر نشان داد که عملکرد بیت کوین از سال ۲۰۲۰ بهتر از بقیه دارایی‌های مالی بوده است.

عملکرد بیت کوین در مقایسه با شاخص S&P 500، شاخص نزدک، طلا، نقره و اوراق قرضه از سال ۲۰۲۰

بیت کوین از مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) نتوانسته بود از محدوده ۳۰ هزار دلار عبور کند اما در ۲۴ ساعت گذشته، با رشدی حدودا ۱۲ درصدی مواجه شد و در حال حاضر هم در محدوده ۳۴۴۰۰ دلار قرار دارد. با این حال، تحلیلگران از فعالان بازار ارزهای دیجیتال خواسته‌اند که بیش از حد خوشبین نباشند و جوانب احتیاط را رعایت کنند. توجه داشته باشید که چنین نوساناتی روی سود مایکرواستراتژی هم تاثیر می‌گذارد و به افزایش یا کاهش آن کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

15 − 8 =

طراحی ربات سفارشی